Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nei tullepost og tullepost.... F.eks "hva du spiste i går" er ikke så interessant for meg. Ser for meg at det kan bli mye slikt hvis en slipper tøylene helt.

Jaja, men folk er vell såpass oppegående her at enn ikke lager slike tråder. Uansett hadde det forekomt i ny og ned så hadde jeg ikke sett de store problemene med det, det er jo avskjermet i en egen del av forumet, og postene kan slettes med gjevnemellomrom så det ikke tar så mye server plass og det hadde vert et problem.

Skrevet
Det eneste jeg synes er rart med dette forumet med sine "strenge" regler er at folk har jo verdens lengste signaturer..

6-10 linjer er jo hverdags, med oppramsing av biler som er eid for 10 år siden...

Vær glad for at det ikke er slik som på enkelte av de utenlandske forumene som det har blitt linket til enkelte ganger. Med store bilder i signaturen slik at det tar år og dag å laste en tråd.

Skrevet

Vær glad for at det ikke er slik som på enkelte av de utenlandske forumene som det har blitt linket til enkelte ganger. Med store bilder i signaturen slik at det tar år og dag å laste en tråd.

Vi har en rimelig streng justis når det gjelder signaturer... litt tekst og en smily... that´s it... :lol: ... En av Gunnar´s helt store kjepphester er nettopp disse utenlandske signaturene med store animasjoner, reklamer, bilder og jeg vet ikke hva... :roll:

Skrevet

Jeg stemmer for forslaget med "sofakroken", jeg selv har blitt litt mindre aktiv her inne etter at det ble så strengt i "annet" kategorien, mye på grunn at man snart ikke tør å skrive et spøkefullt innlegg engang uten å bli hogd hodet av. Men selvfølgelig jeg syns forumet er kjempebra nettopp også på grunn av at det er så seriøst at det går an og få et skikkelig svar på spørsmål om bmw ting.

men denne diskusjonen har vi vel også hatt et par ganger før eller??? ;)

Skrevet

Dette har vært diskutert på en haug andre bilforum også, og hver gang så blir det enighet om att det ikke skal være sånn :P

For det blir veldig masse "se på den nye steikepanna mi" osv osv.. Ikke noe som henger på greip

Skrevet
Dette har vært diskutert på en haug andre bilforum også, og hver gang så blir det enighet om att det ikke skal være sånn :P

For det blir veldig masse "se på den nye steikepanna mi" osv osv.. Ikke noe som henger på greip

Så hvorfor ikke prøve? Folk virker oppegående og fornuftige her...så tror ikke vi får noe problem med sånne ting, kommer det noen her og der er det bare til å ignorere det.

Skrevet

Han har jo ikke klart å betale for den da :lol:

En artig problemstilling egentlig, mon tro om en avtale gjennomført pr. innlegg i et forum er juridisk bindende på lik linje med en internetauksjon eller en generell kontrakt ?... :?

Skrevet

Gunnar har vel IP-adressen på hvert innlegg, så da gjenstår det vel bare at det hele anmeldes evt, politiet får myndighet til å få utlevert IPadressen fra Gunnar, for så at politiet må bevise at det var den og den personen som faktisk satt på PC-en ved det gitte tidsrom ;)

Hvis man får alt det i boks, så regner jeg det da som en skriftlig avtale.

Skrevet
Gunnar har vel IP-adressen på hvert innlegg, så da gjenstår det vel bare at det hele anmeldes evt, politiet får myndighet til å få utlevert IPadressen fra Gunnar, for så at politiet må bevise at det var den og den personen som faktisk satt på PC-en ved det gitte tidsrom ;)

Hvis man får alt det i boks, så regner jeg det da som en skriftlig avtale.

Men hvem skal man evt. politianmelde... du kan være kongen av USA for alt jeg vet ?... :roll:

Skrevet

Han har jo ikke klart å betale for den da :lol:

En artig problemstilling egentlig, mon tro om en avtale gjennomført pr. innlegg i et forum er juridisk bindende på lik linje med en internetauksjon eller en generell kontrakt ?... :?

Kjenner noen 110kg ++ muskel karer som bor der han bor...tror heller jeg kjører den varianten...

Neida, regner med han betaler for seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...