Gå til innhold

Bimmers.no med kun bilprat! Kjedelig!

Share

Anbefalte innlegg

synes forumet er supert som det er den dag i dag :D . hvis du vil ha så mye OT er det jo bare å dra på bilforumet.net der 90% av inlegga er OT. personelig synes jeg det er et møkka dritt fjortis forum. bmw er dårlig opel er best osv.. dette problemet slipper vi her. her er det bmw det går i å gud så glad jeg er for det. personelig driter jeg i om du har vært på kino, fått deg ny dame, klippet plenen osv osv. jeg kommer hit for å få svar på mine spørsmål ang. bmw evt hjelpe andre som er råd ville.. Nei behold forumet som det er.

Å en STOR takk til gunnar som har gjort dette forumet til det det er den dag i dag.. :D

eneste jeg har å sette fingeren på, er at det er greit med OT så lenge en moderator har interesse for det.. som en tråd om ubåter og tyske jærnbane kanoner++ bmeE9 :lol: (har samme interesse selv så for mitt vedkommende er det ikke no problem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 107
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig med deg PerEklund, men det var jo en periode her inne som det stort sett bare var pissprat, så jeg skjønner admin veldig godt som ville ha en stopper på det ;) Men jeg synes ikke det hadde ikke gjort noe med en off-topic del på forumet, men selvfølgelig er jo det opp til Gunnar siden han er sjæfen over bimmers.no(fantastisk bra side og forum!!!) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste jeg har å sette fingeren på, er at det er greit med OT så lenge en moderator har interesse for det.. som en tråd om ubåter og tyske jærnbane kanoner++ bmeE9 :lol: (har samme interesse selv så for mitt vedkommende er det ikke no problem)

Trådene det gjelder ble stort sett opprettet før vi bestemte oss for å stenge alt OT. Det ligger uendelig mange åpne OT-tråder i Annet, langt bak i tid, fra tiden hvor det var tillatt med OT. De dras i blant frem, men da stenger vi som regel.

Det som derimot er tilfelle, er at vi sannsynligvis kommer til å endre litt på reglene på "Annet", for å tillate mer teknisk som ikke nødvendigvis er 100% relatert til BMW.. vi snakker da kanskje tillate prat om alt som har med stempelmotorer å gjøre.. Det er mye kompetanse her, og det skader ikke å vite hva som finnes og hvordan ting fungerer utenfor BMW-verdenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er igrunnen enig med noen her, ang "Sofakroken", synes at den kan opprettes. Den som ikke gidder å bla seg igjennom, kan jo hoppe elegant over. Når det er sagt, er jeg veldig fornøyd med forumet sånn det er også. Er stort sett bil jeg prater om, så det går rasende greit ;) Men av og til hadde kunne det jo vært litt morsomt å prate litt tull med gutta her inne også :)

Uansett: Stå på Gunnar(og modereatorene), du gjør en utmerket jobb. :clap:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan egentlig sies veldig enkelt. Dette er Gunnars forum, og han gjør som han vil med det. Så kan vi bruke det eller la være. Jeg bruker det, og takker og bukker.

Enig, men det faktum forhindrer ikke oss andre i å fortelle/diskutere hva vi mener er viktig vedr. forumet. Gunnar utvikler og legger forholdene til rette for et godt forum. Moderatorene hjelper til slik at forumet utvikler seg iht. Gunnar´s konsept/ideer, men forumet blir faktisk ikke bedre enn summen av alle brukernes (inkl. Gunnar´s og moderatorenes) felles innsats... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes oxo at det burde være et OT forum eller et Generellt forum hvor man kan snakke om det man vil!!!

Akkurat dét blir ganske sikkert ikke aktuelt under noen omstendigheter. Mitt ønske er at man løsner litt opp for rammene rundt "Annet" forumet slik at man også kan; som Gunnar skriver, diskutere annet teknisk som ikke nødvendigvis er 100% relatert til BMW (og/eller bil). Hva som ligger i terminologien "teknisk"... eller hvordan Gunnar velger å tolke begrepet gjenstår å se. Det er etter min mening absolut ikke et poeng å lage et forum med "tulletråden" som modell... det blir evt. bare noe rot. Ergo må det både styring og administrering til så dagens saklighetsnivå kan opprettholdes... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det fungerer veldig bra slik det er nå. Det er så mye generell intressant/uinteressant informasjon på nettet at det er deilig med noe litt mer konkret.

Men jeg lurer litt på hvor grensene ang OT går. Er denne posten her egentlig "ulovlig"? Hva mener admin/moderatorer? Jeg mener dette burde være innenfor "lovlighetens grenser".

Hvis ikke blir det litt for mye "skylapper/tunellsyn"...

Nå har jo vel og merke både admin og moderatorer innlegg i tråden, så da vil jeg tro den er OK. :wink:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=22307&highlight=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest forumet fungerer bra sånn som det er i dag eg!

Gunnar har lagt ned mykje arbeid i å få forumet forma slik det er i dag, og eg synest det er supert!

Det einaste eg saknar er eit "Skole" forum. Liksom der du kan f.eks lære å skifte olje, kjøleveske, bygging av strake rør, trimming osv.

Du har jo på ein måte det med den DIY linken, men kunne tenke meg noko meir rundt det vist du skjønner?

Men uansett, STÅ PÅ Gunnar! Du gjere ein super jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Er litt enig i denne skoletråden.. De trådene der løsning blir funnet kunnet blitt sticky.. Og denne delen av forumet kunne vært stengt for innlegg fra andre enn moderatorene.. når det blir laget en GOD tråd med probøem og løsning inne på "Teknisk".. Kan denne enkelt flyttes til "FAQ" forumet av mods..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...