Dirty Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 jeg personlig syns ikke det hadde skadet og ha en plass der man kunne spørr om andre ting en bil! i tulletråden er det umulig å følge med eller spørr om noe! men er ikke et must! men hadde vært litt greit!
Fredrik Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 Det er kanskje på sin plass å nevne at denne tråden er fra før kriteriene for Annet bil- & motorpratforumet ble endret. I utgangspunket var det kun ønskelig med bilbrat i forumet, men det ble endret til alt annet bil- og motorprat for å nettopp gi diskusjonene litt videre rammer. Den berømte tulletråden (og tildels den store "skåletråden") er en nødløsning for å fange opp tullball som ellers lett vil prege andre diskusjoner... nå har de av oss med tomme hoder og skrivekløe en legal mulighet for å lire av oss tankene i tulletråden. Når det er nevnt har vi faktisk hatt rimelig interessante diskusjoner i tulletråden også, men de ligger et stykke tilbake i tid... bare sånn til informasjon...
Tweety bimma Skrevet November 26, 2007 Skrevet November 26, 2007 haha lever denna tråden enda,satt meg til å lese den å hadde et par synspunkter..helt til at jeg så at jeg hadde delt dem med dere før LOL Enda godt jeg ikke var totalt uenig,selv om jeg syns ting er veldig bra her nå og ikke trenger forandring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå