Espen|3k Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Hadde likt flere bilder jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 17, 2006 Forfatter Share Skrevet August 17, 2006 Hadde likt flere bilder jeg Kommer. Må bare få rengjort skikkelig å ta motorvask. Tar vel bilder til eller før neste helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Bare si i fra PK. Så stiller jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Sinnsykt flott M3 du har PK!! Er STOR fan av denne bilen! Artig historikk også Gler meg til å se flere bilder med nye felgene Satt mange timer å siklett over denne bilen da den var for salg for ett år eller to siden! Lykke til videre og pøs på med bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Rå felger på en fin bil Tøft det rattet der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 17, 2006 Forfatter Share Skrevet August 17, 2006 Bare si i fra PK. Så stiller jeg. Braq, du er jo ekspert på motor vask. Og en habil fotograf. Kunne tenkt meg en tur på det sandtaket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet August 17, 2006 Forfatter Share Skrevet August 17, 2006 Sinnsykt flott M3 du har PK!! Er STOR fan av denne bilen! Artig historikk også Gler meg til å se flere bilder med nye felgene Satt mange timer å siklett over denne bilen da den var for salg for ett år eller to siden! Lykke til videre og pøs på med bilder!! Takk i like så. Din er også et smykke. Angrer ikke på at den ikke ble solgt for å si det sånn. Bilder kommer i hope tall når alt er rent å pent. Vil ikke ta bilder av en halvhjertet ren bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Må bumpe her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 Må bumpe her jeg Hehe, bilder er forhåpentligvis ikke langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 Ble nesten litt "skuffa" når jeg såg det bare var en bumb trodde de etterlengta bildene var komt jeg nå Men denne tråden fortjener jo å ligge synlig!! Er ikke mange sport evo`er i dette landet! Noen som vet hvor mange det kan være forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 Tror det er mellom 7-10 en plass. Men det er jeg langt fra sikker på. Min er vertfall nr.200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Må bumpe her jeg Hehe, bilder er forhåpentligvis ikke langt unna. I morra ere en måned siden du sa detta Sorry mye bumping men en bump i måneden får være lov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Jeg vet. Men bilen har stått grunnet litt oppgradering og et teknisk probelm som gjorde kjøring umulig. MÅ få gjort denne eller neste uke, for etter det bærer det til vinterlagring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvin Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 lekker bil! likte godt felgvalget ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Oktober 10, 2006 Share Skrevet Oktober 10, 2006 Meget nice M3 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå