Superbeetle Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 er ikke noe bedre du her er den med keskin, her er den med gt, meg og happyenke var der og der og der ps, jeg er aldri på esso eller statoil, kun YX for meg Touche
carlhaakon Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 nå går det hardt utover tråden til anders her gitt hvordan blir det med baklyktene dine?
-Anders- Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 Da var det dags for bilder da. Finally. Så da er jeg spent på responsen på de ultra fete hjemmemekk baklyktene mine. Dro også på et lite lag på frontblinkerne. Nei, skal ikke kopiere deg mysild, men jeg skal legge et lag over sideblink og spredere også. Kun soting light Enjoy!! Er ikke helt fornøyd med høyden, men har ikke så mye å gå på, iom hjula er utafor hjulbuen foran, så bestiller meg mest sansynlig valsing snart så jeg får lagt den nedpå. Fjerner i den sammenheng også gt-splitterne og invisterer i en ny leppe. Som dere ser er baklyktene nå heftig sotet. Ja, ble litt for ivrig med sprayboksen, så det ble for mye, men ble faktisk ikke så ille. Ble sintere enn med oransje blinklys, som jeg nå har funnet ut at jeg aldri skal ha på igjen. -Og en forandring fra rød/hvite. La også et lag på sideblink, syns det ble bedre. Men, så det er sagt, så vil jeg ha den lavere, men jeg endte opp på denne høyden så jeg kommer meg på butikken. Butikken nedprioriteres senere
carlhaakon Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 baklytene vart tøffe gitt. åssen leppe er det du skal ha istede for GT spliterne?
tmice Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 Står sikkert en plass i alle disse 20 sidene, men jeg må bare spørre hvilke felger er det du har på?` MYKKKKKET pen bil!
///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 min får snart samme baklykter stod å vurdert det i dag... hehe... nei da, sot i vei... men du bør sote frontglassene også... hvis ikke blir det sort, krom og sort... noe som ikke er fint...
-Anders- Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 tipper jeg prøver meg på en velocity leppe. Sjekk ut umnitza og du ser den. Er en bola m3 leppe bare. Ellers for å glede bildeglade folk, har jeg vaske - dulla og polert - dilla i 5-6 timer idag. Den ble jo ganske blank egentlig
-Anders- Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 Står sikkert en plass i alle disse 20 sidene, men jeg må bare spørre hvilke felger er det du har på?`MYKKKKKET pen bil! Brock B1
tmice Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 Det må jo være det peneste(feteste) som fins til E36 SYKT BRA
///Mysild Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 en ting jeg vil utsette på bilen din! kjøp deg sort plastnetting i fronten... btw, lakka baklyktene i boks?
carlhaakon Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 ikke mobb slik netting mysild, tøffe gutter har ikke plastikk
Frode D Skrevet Juli 31, 2008 Skrevet Juli 31, 2008 Ble fett med Brock B1 og sota baklykter MEN, felgene blir mye penere om du får på senter. Ellers skaffer om du ikke har
-Anders- Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Skrevet Juli 31, 2008 en ting jeg vil utsette på bilen din! kjøp deg sort plastnetting i fronten... btw, lakka baklyktene i boks? Helt enig med deg. Ser ikke ut, men jeg har alltid utsatt det, og tilslutt gått i glemmeboka. Men skal prøve å få tak i det imorgen. Nei bare maskerte med maskeringsteip og lakka de på verkstedet på jobben. Ble langt i fra perfekt for å si det sånn, men det ser tålig bra ut. Ser det SÅ bra ut asså hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå