Gå til innhold

E36 323i Coupe - Work Rezax på bilen! Bildeupdate 2/9 s.38

Anbefalte innlegg

• Svar 587
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da var det dags for bilder da. Finally.

Så da er jeg spent på responsen på de ultra fete hjemmemekk baklyktene mine. Dro også på et lite lag på frontblinkerne. Nei, skal ikke kopiere deg mysild, men jeg skal legge et lag over sideblink og spredere også. Kun soting light 8)

Enjoy!!

CIMG1776.jpg

CIMG1784.jpg

CIMG1746.jpg

CIMG1749.jpg

CIMG1751.jpg

CIMG1739.jpg

CIMG1727.jpg

CIMG1729.jpg

CIMG1728.jpg

CIMG1731.jpg

CIMG1761.jpg

CIMG1736.jpg

CIMG1737.jpg

CIMG1766.jpg

CIMG1769.jpg

CIMG1770.jpg

Er ikke helt fornøyd med høyden, men har ikke så mye å gå på, iom hjula er utafor hjulbuen foran, så bestiller meg mest sansynlig valsing snart så jeg får lagt den nedpå. Fjerner i den sammenheng også gt-splitterne og invisterer i en ny leppe.

Som dere ser er baklyktene nå heftig sotet. Ja, ble litt for ivrig med sprayboksen, så det ble for mye, men ble faktisk ikke så ille. Ble sintere enn med oransje blinklys, som jeg nå har funnet ut at jeg aldri skal ha på igjen. -Og en forandring fra rød/hvite. La også et lag på sideblink, syns det ble bedre.

Men, så det er sagt, så vil jeg ha den lavere, men jeg endte opp på denne høyden så jeg kommer meg på butikken. Butikken nedprioriteres senere :)

Skrevet

min får snart samme baklykter ;-) stod å vurdert det i dag... hehe...

nei da, sot i vei... men du bør sote frontglassene også... hvis ikke blir det sort, krom og sort... noe som ikke er fint...

Skrevet

tipper jeg prøver meg på en velocity leppe. Sjekk ut umnitza og du ser den. Er en bola m3 leppe bare.

Ellers for å glede bildeglade folk, har jeg vaske - dulla og polert - dilla i 5-6 timer idag. Den ble jo ganske blank egentlig :)

Skrevet

Ble fett med Brock B1 og sota baklykter :)

MEN, felgene blir mye penere om du får på senter. Ellers skaffer om du ikke har ;)

Skrevet
en ting jeg vil utsette på bilen din! kjøp deg sort plastnetting i fronten... btw, lakka baklyktene i boks?

Helt enig med deg. Ser ikke ut, men jeg har alltid utsatt det, og tilslutt gått i glemmeboka. Men skal prøve å få tak i det imorgen. Nei bare maskerte med maskeringsteip og lakka de på verkstedet på jobben. Ble langt i fra perfekt for å si det sånn, men det ser tålig bra ut. Ser det SÅ bra ut asså hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...