Joakim H Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 mener nå selv at e36'en er finere uten spoiler:O men denne så ut som den passer bilen ganske bra:O gleder meg til og se flere bilder hvor vi kan få et helhetsinntrykk
-Anders- Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Helhetsbilde kommer. Har også vært inne på tanken med å lakke spoiler og holde flappen som den er. Men vet ikke helt. Er vel til våren man ser hvor kul evt denne vingen blir. Med skikkelige hjul og senk. Festes med en såkalt klips på hver side. Undersiden av koffertlokk.
sladjan Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 fin den vinga. kommer til å kle den bra den bilen din Måtte du tilpasse den eller? ser som han breitbau f.eks. han måtte tilpasse sin...
ZhilleN Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Kommed bilde av hele bilen med vinga, vurdert denne vingen sjøl på bilen, men da skulle jeg lakker spoileren, og hatt flapen i carbon
Rollerboy Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Er dette en universalvinge av noe slag? Ser liksom ut som den ikke passer til bilen...
-Anders- Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Ikke noe tilpassing egentlig. Men jeg fikk ikke til å sette flapsen i pos 2. Hulla stemte ikke overens. Muligens gjøre noen av hulla en smule større. Og når jeg fikk den på bilen, så spriker den littegranne mer på høyre side enn venstre.. Men bagateller.
-Anders- Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Er dette en universalvinge av noe slag? Ser liksom ut som den ikke passer til bilen... Ikke universal nei. Den følger linjene til bilen faktisk. Og er produsert til å passe E36 coupe. Dette bildet her som alle bruker, viser jo hvor bra den passer:
carlhaakon Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Blir tøft dette anders. må si bildet mitt er populert gitt. har flere bilder av denne bilen om du ønsker det. er også RS felger på den hehe
Spiff Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Blir tøft dette anders. må si bildet mitt er populert gitt. har flere bilder av denne bilen om du ønsker det. er også RS felger på den hehe jeg ønsker flere bilder av den
ZhilleN Skrevet November 9, 2009 Skrevet November 9, 2009 Her ser du den flapen, tror flapen er stilt helt nederst på spoileren her, men er i hvertfall et bilde av den :
-Anders- Skrevet Januar 14, 2010 Forfatter Skrevet Januar 14, 2010 Liten update for tråden sin skyld.. Har nå tatt av vinga igjen, da jeg ble lei. Liker best ræva på E36 ren og pen! Vi får se om jeg ikke setter den på igjen når det kommer på grovere felger. Ellers var jeg å henta meg noen 18" BBS RC idag. Tenkte bruke dem som bane/visningsfelger. Jeg har jo klippekort hos biltilsynet, så det er greit å ta seg bra ut når man først skal dit Slike, for de som ikke vet hvordan RC ser ut.
matss Skrevet Januar 14, 2010 Skrevet Januar 14, 2010 Hvor handlet du vingen? og pris? Lyst på sånn selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå