BalleKnalle Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Hehe. takker BalleKnalle! Hvor ble det av bløtkaken til meg? (hehe. så nemlig at det ble mange "grattis" fra deg nu i de siste minuttene, og schnellfahren fikk bløtkake ) mmmmmmm..... kake
*MrB* Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Kan dessverre ikke si at jeg synes disse er fine, og du skulle heller hatt kromlykter pga hvit bil Totalt, fullstendig uenig. Krominnsatsene gjør seg rett og slett ikke. Uansett farge. Synes disse sorte så grei ut jeg. Fremhever de runde lyktene. Den andre bilen det ble linket til her så jo helt j***** ut foran.
Christopher Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Synst det ble bra jeg chrzz Fineste lyktene jeg har sett! Svart er lett penest og angel eyes er bare kult på kvelden\natta så gleder meg til natta bilder! Bare posetivt fra meg her
Dr_S Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Kan dessverre ikke si at jeg synes disse er fine, og du skulle heller hatt kromlykter pga hvit bil Totalt, fullstendig uenig. Krominnsatsene gjør seg rett og slett ikke. Uansett farge. Synes disse sorte så grei ut jeg. Fremhever de runde lyktene. Den andre bilen det ble linket til her så jo helt j***** ut foran. Jaja, smaken er som baken. Jeg er iaf 100% mer for krom på hvit bil enn sorte på hvit bil.
Mr.Plow Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 E36 i hvit farge trenger svarte lykter mer enn noen annen farge. Men alle farger trenger det. Hvorfor degradere så kule lykter som e36 faktisk har originalt, til noe krom drit, som ser ut som er fra Korea?
Dr_S Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Så fordi de er sorte, ser de ikke ut som noe fra Korea? Saklig du.
Hylland Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Har sagt det før og seier der igjen... Fin bil og eg ser fram til den er heillakkert... Det trur eg blir NYDELIG på ein slik bil... Kortid er det snakk om å lakkere den egentlig?
Christopher Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Gleder meg til god natta bilder! Sovner snart hurrrry
Schnellfahren Skrevet Juni 1, 2006 Skrevet Juni 1, 2006 Ble mye finere ChrZZ! Er helt enig i at svart er penere enn chromelyktene... syntes det ser litt femøres ut
ChrZZ Skrevet Juni 1, 2006 Forfatter Skrevet Juni 1, 2006 Hylland: tror nok dessverre det ikke blir noe lakkering før til etter sommeren.. men men... den som venter på noe godt... venter ikke forgjeves Btw, nattbilder! Sorry folkens.. jeg klarte ikke bare velge noen få bilder, så ble litt mange her nu.. Håper det går greit.
Hakon Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 jeg syns dette så relativt ryddig ut... mye bedre en slik det var orginalt... Mht lysstyrke så det absolutt adekvat ut, og det er jo egentlig det viktigste.. ikke noe er mer irriterende en lys som fungerer så lite godt at man må konsentrere seg for å kunne kjøre helt sikkert i mørket. dette ser bedre ut en mye annet, men på en annen side ser man jo fort at det er milevis unna noe orginalt, og det er jo litt synd..
-Anders- Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Det ble drit rått! Liker det blå/hvite lyset i ringene. Kankskje jeg må angre på bestillinga av Fk lyktene. De er vel oransje i ringene. Men uansett, det ble bra. Også pent med sort mot hvitt God natt..
ChrZZ Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Skrevet Juni 2, 2006 Takk takk, Håkon! Er faktisk ingen vits å bruke fjernlys faktisk. Dvs, gamle H1-normalfjernlysene. Xenon fjernlys blir det nok til høsten tenker jeg. Da begynner det jo å bli mørkere igjen. Hmm.. ja, man kunne fått en del originalt, dvs utseendemessig, men da blir det ikke helt slike lykter som jeg 100% liker. men men... hehe. fornøyd nu Thx, kææks! Hvis ringene dine ikke helt faller i smak, så kan du jo kjøpe mine coupélykter som jeg har til salgs her inne. Er akkurat slik som disse, bare i chrome (og coupe).
-Anders- Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 ja tenkte på det, skal se hvordan det blir så kanskje jeg selger de og kjøper dine hvis jeg ikke liker dem
Dr_S Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Lyser utrolig bra! Men som Gunnar sa her tidligere, om biler som ser ut som de går på syre, så er disse ringene noe i nærheten av det Er dette H7 xenon som jeg har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå