Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe. Bildene lyver nok en bitte liten anelse. Er vel det nederste bildet som sier mest om hvor sterkt ringene lyser i mørket.

Det er H1 xenon, men samme type som du har (@ Dybvik-Trading) ja.

• Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jepp. har (som du sikkert så i EXIF-infoen) et Canon EOS 350D. Dette er kosekameraet, også har jeg et "partycam" Ixus 400. ;)

Er virkelig gøy å ta bilder og slikt. Så slikt er gøy. Også morsomt å få feedback og gjerne god respons her på forumet for -gode- bilder :D

Skrevet

Feedback skal du få, de bildene dine er som alltid grymt pene å se på :) Må si det faktisk frister å legge en del penger i kamera når man ser slike bilder... Har faktisk selv ett ixus400, og det er jo ikke så ille, men kan ikke akkurat stille opp mot EOS'n :)

Skrevet

Hehe. takker takker, el`satanical :D

Kan jo ta noen greie bilder med ixusen og slikt. Disse to her er bl.a. tatt med ixuskameraet (før jeg fikk speilrefleksen) -->

IMG_3200_red.jpg

IMG_3203_red.jpg

Bare å leke seg med kameraet :D

Skrevet

yeah! Ble veldig bra i mørket. Er ingen vits å bruke fjernlysene i det hele tatt! Dvs, det gjør ingen virkning å slå dem på. Flytter kanskje bare lyset bittelitt opp, men eneste effekten, er at skilt reflekterer opp litt før.

Skrevet

Hei...synes det ble tøft med sort....drit tøft når fangern blir hvit. Vanskelig og få det til og passe når blinkersen sitter fast i hovedlyktene eller? Har tenkt og kjøpe like....

Skrevet

Var ikke noe vanskelig nei. Må bare ha tålmodighet, og litt lirketeknikk ;)

Og til alle de som kjøper nye lykter, og skal stille dem etterpå, så gjør NAF det for en 50-lapp. :D

Skrevet

Tipper det blir en helt annen bil når du får lakket helt ned... Har aldri skjønt hvorfor bmw ikke gjorde det... men legg ut bilder når du har fått gjort det.. tipper nesten det blir penere med svarte enn kromme jeg...

Syntes det blir litt for mye med krom, bedre med svart som ikke stjeler så mye oppmerksomhet... samtidlig som det er mer stil og ikke så mye styling over det... mer min smak... men smak og behag her å selvfølgelig...

Skrevet

Og til alle de som kjøper nye lykter, og skal stille dem etterpå, så gjør NAF det for en 50-lapp. :D

Selvfølgelig da uten xenon i? =)

Skrevet

Jøss, dette her ble bra. Sort bakgrunn er finest ja, og det ble virkelig fint på hvit bil. Hva slags kamera bruker du? syns du alltid har meget gode bilder ;)

Du fikk jo knallgode bilder på det med rattet.. Har selv digitalt kamera blitzen ødelegger.. :?

Vet du forresten om man kan slå av blitzen på et Casio exelim kamera?

Skrevet
Hehe. takker takker, el`satanical :D

Kan jo ta noen greie bilder med ixusen og slikt. Disse to her er bl.a. tatt med ixuskameraet (før jeg fikk speilrefleksen) -->

Bare å leke seg med kameraet :D

Jepps, det er ikke så gæli det ixus kameraet ;) Tok meg en runde ilag med en kompis, og ilag med stativ og litt fikling så fikk vi til ganske så greie bilder faktisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...