|Andreas| Skrevet Juni 2, 2006 Skrevet Juni 2, 2006 Sånn skal lyktene min se ut Dette ble døds bra ChrZZ. Får man noe slikt til E46'n min eller Må nesten ha meg xenon og sånne Angle Eyes
ChrZZ Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Skrevet Juni 2, 2006 Jøss, dette her ble bra. Sort bakgrunn er finest ja, og det ble virkelig fint på hvit bil. Hva slags kamera bruker du? syns du alltid har meget gode bilder Du fikk jo knallgode bilder på det med rattet.. Har selv digitalt kamera blitzen ødelegger.. Vet du forresten om man kan slå av blitzen på et Casio exelim kamera? Jeg har et Canon EOS 350D 8mpx speilreflekskamera. Har det stående de fleste ganger på stativ når jeg fotograferer. Takker takker takker for at folk syntes bildene jeg tar er greie *prøver å gjøre mitt beste med hobbyen* Ikke helt sikker på hvordan du får slått av blitzen på det kameraet nei.. -Burde- jo i teorien ikke være vanskelig. Kan hende det er fordi du har på automatisk innstilling. Prøv å endre til f.eks. manuell. Og til alle de som kjøper nye lykter, og skal stille dem etterpå, så gjør NAF det for en 50-lapp. Selvfølgelig da uten xenon i? =) Nei nei. Fikk den stilt MED xenon i nærlysene. Det han sa (og som jeg visste fra før av), var at "Disse her ville ikke gått igjennom en EU-kontroll uten automatisk høydejustérbare lykter". Jeg bare "åja", og sa at jeg skulle *oppgradere* lyktene innen Eu-kontrollen til neste år. (Yeeeah right.. hehe. Eeeeller bare tar ut Xenon før kontrollen ) Andreas Er ikke helt sikker om de er blitt laget til E46. Du kan ringe til www.dybvik-trading.no (hvor jeg kjøpte dem), og høre med dem. De er jo en importør, så kanskje de kan høre videre om det er blitt laget til E46 Hammerstad Yeah! Er jo rent tåpelig at dem ikke lakkerte helt ned og slikt.. Var vel kanskje *slik det skulle være* på den tiden. Er jo maange andre merker fra den tiden som også ikke har det lakkert ned. Blir bra når det blir gjort ja!
Steffan C Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Xenon fjernlys blir det nok til høsten tenker jeg. Da begynner det jo å bli mørkere igjen. Kansje vi kunne fått til ett slikt gruppekjøp igjen på det til høsten? Har lyst på Xenon fjernlys også .
Mr.Plow Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 Så fordi de er sorte, ser de ikke ut som noe fra Korea? Saklig du. Noen er hårsåre her skjønner jeg, hehehe! Har ikke sagt at sorte lykter ikke ser ut som de kommer fra Korea, men kromlyktene ser slik ut. Men ok, jeg føyer meg, og sier heller Kromlykter på e36 er "KJEMPESTILIG!!!" Da er alle happy.
|Andreas| Skrevet Juni 3, 2006 Skrevet Juni 3, 2006 AndreasEr ikke helt sikker om de er blitt laget til E46. Du kan ringe til www.dybvik-trading.no (hvor jeg kjøpte dem), og høre med dem. De er jo en importør, så kanskje de kan høre videre om det er blitt laget til E46 Jeg ser du betalte 3000kr for lyktene, er det med AE ferdig montert i lyktene? Hvordan er det og sette xenon lykter i en bilen som egentlig ikke har xenon? Monterte du det selv? Ble litt mange spørsmål her gitt Kansje vi kunne fått til ett slikt gruppekjøp igjen på det til høsten? Har lyst på Xenon fjernlys også . Det kunne blitt bra! Jeg har også lyst på xenon med AE
ChrZZ Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Skrevet Juni 3, 2006 Jeg ser du betalte 3000kr for lyktene, er det med AE ferdig montert i lyktene? Hvordan er det og sette xenon lykter i en bilen som egentlig ikke har xenon? Monterte du det selv? Ble litt mange spørsmål her gitt Neida, ble ikke mange spørsmål Hadde du skrevet en påskespørsmålsbok fra Se & hør, så hadde det blitt mange spørsmål Jepp. Alt er ferdigmontert med AE. Det er faktisk TRE forskjellige parklys å velge mellom i lyktene: - Angeleyes - diodelys (to små dioder midt under begge ringene) - liten pære ytterste nesten ved blinklysene som lyser fremover Man kan velge å ha enten én eller noen eller alle på samtidig. Det å koble dette (og Xenon) opp, er en smal sak. jeg er verken utdannet elektrikker, eller noe slikt. Jeg vil heller bare beskrive meg som teknisk interessert. Gå i innkjøp av noen kabelsko og litt elektrikkerteip, så er du i mål med alt. Kansje vi kunne fått til ett slikt gruppekjøp igjen på det til høsten? Har lyst på Xenon fjernlys også . Yeah! Er med på den jeg også! Spørs bare hvor mange vi får med på fjernlys-gruppekjøp da... (dvs, ikke nærlys).
Dr_S Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Samme kit på fjernlys da, det er ikke egne pærer liksom. Xenon er xenon
ChrZZ Skrevet Juni 4, 2006 Forfatter Skrevet Juni 4, 2006 Hmm... forskjellen er ihvertfall at nærlys er 35w og fjernlys er 55w. Dette bestemmes da i pæren eller ballastene? edit: Eller har jeg misforstått da? dvs, dette er på xenon og ikke halogenpærer. For lyktene mine er nemlig H1 på både fjern og nær.
Fredrik Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Jeg likte de nye lyktene og at de ikke er i krom er bare fint. I motsetning til mange her inne mener jeg at mørke lykter passer til lyse biler og at kromlykter passer best til mørke biler. Ellers... E36 har relativt "skarpe" kanter i designet og det er fort gjort å komme galt avsted når 3-parts utstyr monteres. Det å være tro mot Claus Luthe´s design... sånn 18 år etter at E36 ble designet er åpenbart ikke alltid like enkelt... Et par eksempler vedr. E46, men så kan man danne seg en mening...
Dr_S Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Jeg likte de nye lyktene og at de ikke er i krom er bare fint. I motsetning til mange her inne mener jeg at mørke lykter passer til lyse biler og at kromlykter passer best til mørke biler. Ellers... E36 har relativt "skarpe" kanter i designet og det er fort gjort å komme galt avsted når 3-parts utstyr monteres. Det å være tro mot Claus Luthe´s design... sånn 18 år etter at E36 ble designet er åpenbart ikke alltid like enkelt... Et par eksempler vedr. E46, men så kan man danne seg en mening... Syns de så helt like ut jeg? Dessuten hvitt blinklys på den første, gule ødelegger endel syns jeg. Syns ikke det nederste så ut som kromreflektor..Hvis det var meningen da
Fredrik Skrevet Juni 4, 2006 Skrevet Juni 4, 2006 Dr_S... Jeg er usikker på om det er egentlige kromreflektorer eller innfatning, men det er iallefall ikke den tradisjonelle sorte fargen som er på det første bildet. Man kan faktisk velge mellom flere originale blinklys til E46 med facelift. Jeg har en annen original variant...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå