Pauls1 Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 hvem selger senkesett fra H&R? kan godt være i utlandet.. bestilte H&R senkesett fra powerzone.no for nesten 2mnd siden, men har gitt opp å vente. ikke svarer de på mail heller. anbefaler ingen å kjøpe noe derfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 1, 2006 Share Skrevet Juni 1, 2006 www.autotrio.no selger. Finner du det evt ikke på siden deres, så er det bare å ringe dem. Hvis dem for øyeblikket ikke har rabatt (de har omtrent alltid), så vil du få 15% rabatt hvis man er medlem i BMWCCN. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 hvem selger senkesett fra H&R? kan godt være i utlandet.. bestilte H&R senkesett fra powerzone.no for nesten 2mnd siden, men har gitt opp å vente. ikke svarer de på mail heller. anbefaler ingen å kjøpe noe derfra www.sandtler.de Skriv dem en mail på verkauf@sandtler.de og stil den til Mr.Bänker Har handlet mye der, og det er en prisgunstig og meget seriøs butikk. Denne Mr.Bänker (Stefan) snakker forøvrig flytende engelsk. På H&R senkesett har dem en leveringstid på ca 10-14 dager fra betalingsdato. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 www.poleposition.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 AutoTrio er veldig seriøse. Er du medlem av BMWCCN så får du klubbrabatt også. De har ok priser også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 AutoTrio er veldig seriøse. Er du medlem av BMWCCN så får du klubbrabatt også. De har ok priser også.. Vet ikke hva prisen til autotrio er, men jeg regner meg fram til at et H&R cup kit 60/40 til 6 cyl E36 blir ca.4.800,- inkludert frakt og norsk mva. Et høydejusterbart H&R blir ca.8.600,- Jeg hadde nok gått for justerbart, for det understellet synest jeg fungerer utrolig bra. Kanskje litt stivt for noen, men jeg liker det veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 www.forza.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Juni 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2006 da var senkesett bestilt fra autotrio. H&R 40/15 fjører. pris : 2000,- vet ikke om det er inkludert bmwccn rabbat?! billig uansett.. takk for hjelpen gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Bra valg. Virker som folk får ting for samme pris uavhengig av rabattavtaler eller ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Juni 2, 2006 Share Skrevet Juni 2, 2006 Jepp. Han spurte bare om jeg var medlem i en klubb, på eget initiativ, krevde ikke medlemsbevis eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joker Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Bilmode i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Malerbakken Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Jeg selger H&R til modell frem tl 6/92 er det 1668,- for settet fra meg, etter 6/92 er det 2157,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 4, 2006 Share Skrevet Juni 4, 2006 Jeg selger H&R til modell frem tl 6/92 er det 1668,- for settet fra meg, etter 6/92 er det 2157,- Hei, gjelder dette alle modeller? Skal ha senkesett/fjører til min E60 04 mod. Kan du skaffe dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå