Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte litt på å kjøpe ett Rieger kit til bilen, men hva må jeg regne med i pris på lakkeringsjobb sånn ca?

Er det mulig å lakke selv med sprayboks å få bra resultat?

Skrevet

grovt regna i hodet mitt,så tror jeg ikke du kommer under 10K for en slik jobb,men pusser du og får dem kun til å lakere blir vell prisen halvert skulle jeg tro.

Skrevet

Hei

Jeg vet ikke hvordan dt ligger ann med lakkere rundt omkring, men i Oslo regner jg med at mange kan klare å gjøre denne jobben for ca 5000kr.

Det er en kar som gjør det meget rimelig som er nevnt på forumet,han holder til i Oslo.Han kan nok gjøre dt til drømmeprisen :wink: Let litt på forumet så ser du en tråd hvor det står angående lakkerer.

-----------------------------------------------------------------

10.000kr for lakkering??? HMmm.... da håper jg at dt r snakk om lakkering,tilpassing og montering!! Hvis ikke så høres det ganske så drøyt ut..

mvh

Hav

Skrevet
10k for å lakke etpar styling deler?!?!?!

Den var nå litt drøy, sinten...

grovt regna i hode mitt :wink:

men viss finishen å passformen er som den pleier å være på rieger styling så blir d fort noen kroner, dette var IKKE enn vennskap å kjennskap pris,mer en maxpris :shock:

pusser du selv å får en til å lakke d på kveldstid,så slipper du nok unna med endel utgifter.

Skrevet

ikke for å si noe stygt, men er vel ikke helt enig at du skal kjøpe rieger styling til bilen din vel... er vel andre styling sett som passer bmw mye bedre... syntes jeg :)

Skrevet
ikke for å si noe stygt, men er vel ikke helt enig at du skal kjøpe rieger styling til bilen din vel... er vel andre styling sett som passer bmw mye bedre... syntes jeg :)

Joda det finnes mye annet stilig er klar over det, men da koster det jo deretter oxo, jeg synes Rieger kittet er helt greitt jeg ikke trenger jeg en 2 meter høy bagasje vinge heller :P ønsker å vise litt igjen i terrenget men med måte.

Skrevet

10 000kr høres drøyt ut ja. Var lagt ut på forumet om en lakkerer i Oslo som tok det billigere for oss på Bimmers. Lasse Nygård heter han og han holder til på Alnabru i Oslo. Han skulle ha 7000kr for å lakkere gamle og nye deler (jeg gjør ikke noe arb. på forhånd, han tar alt) som panser, sideskjørt, frontfanger, bakfanger, speil og bakrutespoiler.

Skrevet

Prisen sinten oppgir er sikkert ikke så borte vekk dersom man skal ha et karrosseriverksted til å tilpasse, montere og lakkere et helt styling-kit. Blir fort mange timer med tilpassing.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...