Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Solgte et ratt til Moni-bmw-power for 200kr pluss frakt. :evil:

Vedkommende hentet aldri rattet så kom meg på 300kr i frakt pluss jeg fremdeles har det jævla rattet.

Så lei sånne idioter

Svarer heller ikke på mail

Så annbefaler IKKE og gjøre handler med Moni-bmw-power

:evil:

Har observert noen klager på henne ja!synd at sånne folk ødlegger for oss ærlige :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da kan jeg bare advare mot og handle med børge her inne. Etter at vi hadde blitt enige om et bytte og avtalt når vi skulle møtes, valgte han og ikke møte opp eller gi beskjed. Dette er nå 3 dager siden og han svarer fortsatt ikke på telefon-mail el pm. Dette er etter min mening helt ræva da jeg har avist andre innterresenter pga våres avtale. Takk Børge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gidder ikke vi å være tålmodige lenger.... Morty999.. betal for Shadowlinelistene og ledningsnettet... Har prøvd å få tak i deg men du svarer hverken telefon,mld eller mail.

Ole_M7... Kan komme å hente de 2 AC Shnitlerhjula sine og gjøre opp for cluthen han hentet etter ras på en lørdagskveld tidlig i høst. Han tar heller ikke telefon, svarer på mld eller mail.

På grunn av dette blir det lang tid før vi gir ut deler og hjelper noen uten cash heretter. Synd for disse gutta har vanket i huset her lenge og vi prøvde bare å være greie... Håper på en snarlig ordning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gidder ikke vi å være tålmodige lenger.... Morty999.. betal for Shadowlinelistene og ledningsnettet... Har prøvd å få tak i deg men du svarer hverken telefon,mld eller mail.

Ole_M7... Kan komme å hente de 2 AC Shnitlerhjula sine og gjøre opp for cluthen han hentet etter ras på en lørdagskveld tidlig i høst. Han tar heller ikke telefon, svarer på mld eller mail.

På grunn av dette blir det lang tid før vi gir ut deler og hjelper noen uten cash heretter. Synd for disse gutta har vanket i huset her lenge og vi prøvde bare å være greie... Håper på en snarlig ordning.

Jævlig synd når slikt skjer. Et folk har samvittighet til å være så feige er helt utrolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gidder ikke vi å være tålmodige lenger.... Morty999.. betal for Shadowlinelistene og ledningsnettet... Har prøvd å få tak i deg men du svarer hverken telefon,mld eller mail.

Ole_M7... Kan komme å hente de 2 AC Shnitlerhjula sine og gjøre opp for cluthen han hentet etter ras på en lørdagskveld tidlig i høst. Han tar heller ikke telefon, svarer på mld eller mail.

På grunn av dette blir det lang tid før vi gir ut deler og hjelper noen uten cash heretter. Synd for disse gutta har vanket i huset her lenge og vi prøvde bare å være greie... Håper på en snarlig ordning.

jeg har betalt for lister og shadowline! og fortsatt så visste du att je gikke hadde penger når jeg henta de, og jeg SA att jeg skulle betale seinere, så hvorfor du legger ut dette skjønner ikke jeg, så du rinte i går EN gang, men da sto jeg i dusjen. du har ikke ringt flere ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morty999... Har ringt flere ganger med både min og Odd sin fon og vi har begge sendt deg mld du ikke har svart, og vi forsto det som at du ikke hadde penger med deg og skulle overføre da du kom hjem. Hadde du svart på telefon eller mld og sagt en dato hadde ting vært litt andeledes, men vi hørte jo ikke en lyd. Pengene er fortsatt ikke på min konto men sjekker imorgen og event bekrefter det da. Men det som er bra er at nå fikk vi ihvertfall en reaksjon og en mulig løsning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Brightlight, forskudds betalte senkefjører, i de penger va overført fekk eg sporings nr. til pakken på pm :D

Anbefaler ikke å handle med Norvatio, forskuds betalde for et stylingkit til dei, men de var visst ødelagt når de kom fram til dei ette 12 veke venting!, å dei sa at dei måtte føre tilbake pengane til mej, men he ej fått ijen dissa 8337kr? Nei! Dei svara ikkje på mailane ej sende. he trua me anmeldelse men dei nekta fortsatt å svare mej :twisted:

so e der nåke so kjenne til dissa karane å kansje he et telefon nr. so vennligst ta kontakt me mej på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...