Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk til NSR for kjapp og ryddig handel, møtte presist opp og delene var som forventet :)

Stort pluss! :D

Skrevet

Solgte 7-8 (?) ps3 spill til dirtydicky. Ingenting å utsette på han :) Var selv treg med å sende pakken pga ymse grunner, men pakken kom og jeg fikk pengene på konto :)

Skrevet

Jeg vil anbefale alle til og handle med MALOI

Vi hadde kontakt hele veien :) Jeg satt inn penger på kontoen til han og han sendte pakken samme dag! Ihvertfall pakket den! :) Utrolig bra service og han var ikke vanskelig ! :) ANBEFALER PÅ DET STERKESTE :)

Skrevet

Vil også anbefale Powerfulglenn:) Satte inn penger tidlig på dagen og tvilte ikke, sånn at man fikk gjort handelen fortest og lettest mulig! :)

Skrevet

Vil anbefale matsn. God kommunikasjon, rask sending og raske svar på PM. Varene ble levert som de skulle og var i den standen de ble beskrevet. Varm anbefaling.

Skrevet

Solgte forsterkninger til krengestag til mxsondre

.

Det var ikke mye som kunne gå galt for min del i denne handelen, men han forskuddsbetalte raskt og varene ble sendt samme dagen som pengene kom på konto. :)

Skrevet

Anbefaler folk til å styre unna sm0k3d! Kjøpte en m20b25 av han, og alt skulle være i orden. La ut en salgstråd på girkassa som stod på denne motoren, og plutselig skriver han i tråden at girkassa trenger nye synkringer i 1,2,3 og 4 gir! Drittlei useriøse folk som han...

Skrevet

Kan annbefale HeiNicklas på det sterkeste! Aldri vært borti så hjelpsom og seriøs fyr :) skal noen handle med han, KJØR PÅ :) og trenger du hjelp senere, så hjelper han deg uten tvil!

Skrevet

Legger til Hypah som seriøs.

Vært litt frem og tilbake angående en handel vi har hatt, men ordnet seg til slutt!

Positivt fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...