HeiNicklas Skrevet Mai 14, 2011 Share Skrevet Mai 14, 2011 Larsen_m535i Meget bra kar å handle med! Sendte når han skulle, innpakningen var topp, meget fornøyd å handle med, og kan fint kjøpe fler ting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 15, 2011 Share Skrevet Mai 15, 2011 Takk til NSR for kjapp og ryddig handel, møtte presist opp og delene var som forventet Stort pluss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Solgte 7-8 (?) ps3 spill til dirtydicky. Ingenting å utsette på han Var selv treg med å sende pakken pga ymse grunner, men pakken kom og jeg fikk pengene på konto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Jeg vil anbefale alle til og handle med MALOI Vi hadde kontakt hele veien Jeg satt inn penger på kontoen til han og han sendte pakken samme dag! Ihvertfall pakket den! Utrolig bra service og han var ikke vanskelig ! ANBEFALER PÅ DET STERKESTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Vil også anbefale Powerfulglenn:) Satte inn penger tidlig på dagen og tvilte ikke, sånn at man fikk gjort handelen fortest og lettest mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Solgte en del til Erik_88. Rask overføring. Nå venter jeg bare på adresse så jeg får sendt delen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Må gi grønt lys til Vrossi46. Kjapp handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d3lan Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Vil anbefale matsn. God kommunikasjon, rask sending og raske svar på PM. Varene ble levert som de skulle og var i den standen de ble beskrevet. Varm anbefaling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Solgte forsterkninger til krengestag til mxsondre . Det var ikke mye som kunne gå galt for min del i denne handelen, men han forskuddsbetalte raskt og varene ble sendt samme dagen som pengene kom på konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Anbefaler folk til å styre unna sm0k3d! Kjøpte en m20b25 av han, og alt skulle være i orden. La ut en salgstråd på girkassa som stod på denne motoren, og plutselig skriver han i tråden at girkassa trenger nye synkringer i 1,2,3 og 4 gir! Drittlei useriøse folk som han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Kan annbefale HeiNicklas på det sterkeste! Aldri vært borti så hjelpsom og seriøs fyr skal noen handle med han, KJØR PÅ og trenger du hjelp senere, så hjelper han deg uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Legger til Hypah som seriøs. Vært litt frem og tilbake angående en handel vi har hatt, men ordnet seg til slutt! Positivt fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Densnodigefyren Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 bjornar-a er en erlig fyr som holder av uten å selge til andre:) han sender med en gang! har hatt veldig positiv erfaring med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Enkel og grei handel med Spankus. Forhåndsbetalte og alt gikk greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rapidspeed Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 ... svært skuffet over STFOER, kjøpte en lysmodul som viste seg å være ubrukelig... nå vilhan ikke engang svare meg på pm.. så negativt inntil jeg får svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå