Halbakken Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 neien tråd pr. bruker som dette f.eks http://e30tech.com/forum/forumdisplay.php?f=18 Med på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 26, 2011 Share Skrevet Januar 26, 2011 kjøpte nettop deler av awt og er veldig fornøyd med han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Kan trygt anbefale disse brukerne ///Naitsirk kani hardrocxsludge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thesjit Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Kjøpte ipod interface av KriZ87, handel gikk kjapt og greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Må bare si at jeg syns Bimmers brukere har blitt mere seriøse nå jeg. La det fortsette sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Må bare si at jeg syns Bimmers brukere har blitt mere seriøse nå jeg. La det fortsette sånn. +1 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronnyvga Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Hei vil fra råde alle og sende deler til motocross4 eg sendte han noen liste og lykter. å han hentet ikkje pakken når eg sendte de i post oppkrav til han. eg sendte også flere melingen til han og sporte hvorfor han ikkje hentet pakken. men bere mye undskyldinger til bake og han var helle ikkje villige til og betale frakta. detter er meget useriøst når du ber noen å sende noe til deg og du ikkje henter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Må bare si at jeg syns Bimmers brukere har blitt mere seriøse nå jeg. La det fortsette sånn. +1 ! Slenger på en Pluss+ til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 sonerud kan handles med : ) La ut noe som ønskes kjøpt for en bekjent, og han fikk varen som avtalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Hei vil fra råde alle og sende deler til motocross4 eg sendte han noen liste og lykter. å han hentet ikkje pakken når eg sendte de i post oppkrav til han. eg sendte også flere melingen til han og sporte hvorfor han ikkje hentet pakken. men bere mye undskyldinger til bake og han var helle ikkje villige til og betale frakta. detter er meget useriøst når du ber noen å sende noe til deg og du ikkje henter dette. Det er grunnen til at jeg aldri har som alternativ å sende i oppdrag Er jo faktisk ett stort beløp å tape Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 29, 2011 Share Skrevet Januar 29, 2011 Handlet bakluke av brukeren Bergeee her på forumet. Gikk kjapt og smertefritt, annbefaler alle å kjøpe fra denne personen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 ///Naitsirk anbefales! Selv om han lo av oss n[*]år vi plukka ut en bunndel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Hei vil fra råde alle og sende deler til motocross4 eg sendte han noen liste og lykter. å han hentet ikkje pakken når eg sendte de i post oppkrav til han. eg sendte også flere melingen til han og sporte hvorfor han ikkje hentet pakken. men bere mye undskyldinger til bake og han var helle ikkje villige til og betale frakta. detter er meget useriøst når du ber noen å sende noe til deg og du ikkje henter dette. Det er grunnen til at jeg aldri har som alternativ å sende i oppdrag Er jo faktisk ett stort beløp å tape Er ikke han 14år gammel eller noe? Så han er fortsatt på oppdragelsesstien! Gå og lær han en lekse og krev renter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 ///Naitsirk anbefales! Selv om han lo av oss n[*]år vi plukka ut en bunndel Rart da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 30, 2011 Share Skrevet Januar 30, 2011 Jeg har handlet med motocross4 og han overførte penger til meg med en gang Så noe seriøsitet er det jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå