Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Kan anbefale thomashm5 rask og grei handel. Hyggelig prat om gamle bmwer

.

Negativ erfaring med bmw520 - ikke gjort opp for seg for 2stk m5 skjørter han fikk deale till seg svin billig. men tydlig vis ikke billig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale thomashm5 rask og grei handel. Hyggelig prat om gamle bmwer

.

Negativ erfaring med bmw520 - ikke gjort opp for seg for 2stk m5 skjørter han fikk deale till seg svin billig. men tydlig vis ikke billig nok.

Takk! Hyggelig med gammel bayersk motor, men var ikke så verst den subaruen heller da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e-30335i lister jeg opp her som negativ helt til han gjør opp for seg. Ikke få ganger jeg har sendt pm/sms og spurt om når han kommer å betaler, og han pleier alltid si en dag/dato, men når denne dagen kommer så er det alltid noe annet feil...

Politianmeldelse venter snart om han ikke svarer og gjør opp innen kort tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal endre denne til god omtale om jeg får delen min, eller kontakt med selger igjen, men foreløpig negativt tiltara for jeg har betalt for delen+frakt, men har ikke fått noe enda, og ikke hørt noe etter jeg overførte pengene. får jeg en ordentlig forklaring, og varene, så endrer jeg denne til positiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale Evenol. Handlet Coil fra han, fikk det jeg spurte om og gikk veldig kjapt. Spurte og sendte Pm hele tiden for å forsikre seg om alt gikk fint. Veldig Bra! :)

Kan også trygt anbefale dassen! :) Seriøs kar uten noe tull! Han forhåndsbetalte og alt gikk smertefritt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No case å lage seg eit nytt brukernavn da, så er ikkje vits å lage ei liste over brukernavn som er useriøse, havner en på den lista og alikavell ønsker å fortsette å svindle er det bare å lage eit nytt brukernavn å "på'an igjenn" lista over uærlige brukere kommer til å bli uendli lang, da er det heller bedre å lage ei liste over seriøse synst no eg...

Eg ser jo att liste over seriøse selgere blir laga her, men synst eg las noken par innlegg i starten på tråden att det skulle vere omvendt..

da er det bare å be admins/modes å sperre de som lager ny bruker her inne på samme epost ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...