Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere

MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

No case å lage seg eit nytt brukernavn da, så er ikkje vits å lage ei liste over brukernavn som er useriøse, havner en på den lista og alikavell ønsker å fortsette å svindle er det bare å lage eit nytt brukernavn å "på'an igjenn" lista over uærlige brukere kommer til å bli uendli lang, da er det heller bedre å lage ei liste over seriøse synst no eg...

Eg ser jo att liste over seriøse selgere blir laga her, men synst eg las noken par innlegg i starten på tråden att det skulle vere omvendt..

da er det bare å be admins/modes å sperre de som lager ny bruker her inne på samme epost ;)

Det er ikke barebare å finne ut hvem som har flere brukere på en IP adresse. De aller fleste her på forumet har skrevet innlegg fra mere enn en IP. Jeg har sikkert skrevet fra 60 forskjellige IP'er.

Listen fungerer ihvertfall utmerket om man handler fra etablerte brukere som har vært her en stund. Handler man fra nye brukere med bare noen få innlegg vil det alltid være en viss usikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må foreløpig gi et stort minus til Aplet86.

Hvis han ordner opp for seg, går jeg selvsagt tilbake på denne, men han har mottatt betaling for en frontfanger til E39, og jeg har fremdeles ikke mottatt noe i posten!

Han skulle sende senest 6. juni, og da det gikk en stund, purret jeg på han pr PM. Denne har han åpnet, men etter det har han forsvunnet fra forumet, virker det som. Den neste PM'en har han ikke åpnet. Jeg er særlig oppgitt over at han insisterte på forhåndbetaling, og jeg bruker aldri å betale på forhånd. Heretter blir det KUN betaling gjennom postoppkrav på meg igjen!

Jeg har ikke annen kontaktinfo på han enn brukernavnet på dette forumet, så hvis noen kan hjelpe meg i å komme i kontakt med han, ville det ha vært flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ordner opp for seg, går jeg selvsagt tilbake på denne, men han har mottatt betaling for en frontfanger til E39, og jeg har fremdeles ikke mottatt noe i posten!

Han skulle sende senest 6. juni, og da det gikk en stund, purret jeg på han pr PM. Denne har han åpnet, men etter det har han forsvunnet fra forumet, virker det som. Den neste PM'en har han ikke åpnet. Jeg er særlig oppgitt over at han insisterte på forhåndbetaling, og jeg bruker aldri å betale på forhånd. Heretter blir det KUN betaling gjennom postoppkrav på meg igjen!

Jeg har ikke annen kontaktinfo på han enn brukernavnet på dette forumet, så hvis noen kan hjelpe meg i å komme i kontakt med han, ville det ha vært flott.

Hoi

Er bare å søke litt på forumet, så kommer det opp ********** ********.

Tips også for å få fullt navnet + adressen er å ringe Vegvesenet, og oppgi regnr på en av mange biler han har solgt her på forumet

Moderatoredit (S.Hafsmo): Detaljert personinformasjon tas på PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde en strålende handel me tzunami her på forumet for en uke siden :D da jeg ikke har paypal konto eller noen som helst erfaring med å handle på ebay tibydde han seg å ordne dette for meg;) jeg førte over penger og han bestilte 2 homelink portåpnere for innfelling i taket på mine e39"r. Å idag ca en uke etter kom di i postkassa mi;) bruker sjelden å betale på forskudd men angrer ikke nå, tzunami er en seriøs entusiast som jerne jelper andre, creeds tzunami:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi

Er bare å søke litt på forumet, så kommer det opp ********** **********

Tips også for å få fullt navnet + adressen er å ringe Vegvesenet, og oppgi regnr på en av mange biler han har solgt her på forumet

Takk for tipset! Jeg skal prøve å ta kontakt med han og se om vi ikke kommer fram til en grei løsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...