matsrh Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Kjøpte lykter av al3x Har ikke montert de ennå men så ut som ny som han beskrev! Positivt fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Kjøpte et bryterpanel hos Kjexx her inne! Rask og problemfri handel. Anbefales Same to you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Gjort en handel med Ripper87 og nullet, pengene kom fort og bare velstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 "Heib" har nettopp vært å levert en org CSL defusor som han tok med fra Stockholm for meg. Maken til service skal man lete etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 enig der...Heib er rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Kan ambefale NSR kjøpte tak trekk av han. alt gikk som avtalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Kjøpte en tannstang av Loffen. Den var i beskrevet stand. Jeg forskuddsbetalte og fikk varen innen rimelig tid. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Kan annbefale tom arne og josse !! Solgte ei m3 vinge til tom arne og ein diff til josse begge betalte hurtig å greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Tok en oppsumering f.o.m s.129 t.o.m denne post Seriøse: Al3x Atlis Azeton Barca Baremats91 BBMW Bjornar-a BMW-Askøy Bmw black jet Bontveit Bushnell C-hansen Dassen Dirtydicky E36driver E30-joakim Erik_88 Evenol Feigil Fdl Fredrik Wake Glennski Hao Haug523 Heib HeiNicklas Hermanoo90 Hylle Hypah Jakobm5 Janerik171187 Josse Kjexx Koffer Krtors Larseren 6 Larsen_m535i Laxis Leif harald Lienback Loffen M3 Yngve Maloi Margido Matsn Melkvik Moen92 Mxsondre ///NJD NSR Nullet Oxygaxe Odd81 Oledra Pcen Powerfulglenn Raggypants Ripper87 RoaldJ Schwarz Scoot Setromen Sladjan Snake____1 Soberg Spankus Spruddel Stefan.db Stianbmw Sufii Team BMW Thomashm5 Tom arne Tzunami VegardV ViggoE34 Vista1 Vrossi46 William_olsen Winchester Yngvejos Yoshi E28 ZhilleN 635 Useriøse: Aplet 86 Bmw520 Bmw-E30 Caretaker E-30335i M///Køster M-tim Satelite Sm0k3d STFOER Tara Jeg kan ha gjort feil, så om noen føler seg feil plassert, send meg en PM så fikser vi det PS: Bare bygg videre på lista ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Ikke for å være idiot vegag, men sett denne tråden? viewtopic.php?f=14&t=127910 Men du skal uansett ha creds for jobben du har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rapidspeed Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Ikke for å være idiot vegag, men sett denne tråden? viewtopic.php?f=14&t=127910Men du skal uansett ha creds for jobben du har gjort Vegah har fått med noen navn som er blitt glemt på den useriøse lista ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Ikke for å være idiot vegag, men sett denne tråden? viewtopic.php?f=14&t=127910Men du skal uansett ha creds for jobben du har gjort Vegah har fått med noen navn som er blitt glemt på den useriøse lista ihvertfall.. Hvilke navn er det da? Visst dere oppdager feil på lista mi så setter jeg pris på å beskjed om det på pm slik at jeg får retta opp Og visst innlegg i denne tråden her blir endret, så må jeg også ha beskjed slik at jeg får oppdatert lista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rapidspeed Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 stfoer mangler på rødlista ihvertfall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Har solgt noen felger til Kønni, og har bare bra å si om ham Felger og penger byttet eier som normalt, og begge parter er nå fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 jeg skal endre denne til god omtale om jeg får delen min, eller kontakt med selger igjen, men foreløpig negativt tiltara for jeg har betalt for delen+frakt, men har ikke fått noe enda, og ikke hørt noe etter jeg overførte pengene. får jeg en ordentlig forklaring, og varene, så endrer jeg denne til positiv... her har jeg slitt i 3 uker for å få varene mine.. han tar ikke tlf, og ingenting har skjedd. så neste er å snakke med politiet, og se om de kan få han til og tilbakebetale pengene mine.. så styr unna TARA... makan til idiot!! :@ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå