Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Anbefaler HypeTraxX , kjøpte ett stempel som viste seg å ikkje vere like på dei som stod i min motor(me trodde begge att stempelet skulle passe). eg sende det tilbake til han og han refunderte meg pengene uten noen diskusjon, hyggelig kar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Tore er en jævla svindler. Hold dere unna den fyren. Tar betalt for vare uten å sende en dritt og ikke er det mulig å få kontakt med idioten. Om det er noen som bor i haugesund som kan besøke fyren, send meg en pm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvor89_ er det bare å handle med, sendte pakken så snart han kunne. Ren og pen vare og meget godt innepakket. Sendte pakkenummer med en gang, og ellers kjekk og grei kar.

Her er det INGENTING å frykte! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvor89_ er det bare å handle med, sendte pakken så snart han kunne. Ren og pen vare og meget godt innepakket. Sendte pakkenummer med en gang, og ellers kjekk og grei kar.

Her er det INGENTING å frykte! :D

kjekk kar? fikk du bilde også ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en carbon gauge holder av Liaskar. Det viste seg at det var til en høyre ratta bil, så jeg sendte den dit den kom fra og fikk pengene tilbake! Tommel opp fra meg :)

Jeg kjøpte coilovere fra bmmww1 som gikk smertefritt! Jeg overførte først et lite depositum og betalte resten i post oppkrav da dette var en voksen sum. Alt kom etter et par dager og i beskrevet tilstand. Atter en gang tommel opp fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekstremt dårlig erfaring med ///m-power91 kjøpte en ferdig fullt NYOVERHALT 2,3 turbo maskin av han.men motoren var bare delvis overhalt som feks slitte veiv lagre brukt reg reim;vannpumpe osv manglet div deler å pakning å skruer å ledninge å sprukken bunnpanne å var heller ikke chippet som han skrøt på seg å turbo settet var også no kina greier som han også skrøt på seg at det ikke var.heller ikke sett noe til div kvitteringer osv han skulle skaffe. å han viser ingen tegn te å ville gjøre opp for seg.. han bare sa kjøpt er kjøpt... dere burde holde dere langt unna denne personen! har nå måtte handle fullt bunn sett for å gjøre ferdig overhalingen å fått sveist bunnpannen å nye lagre osv så må e kjøpe turbochip også.. tapt ca 5-7k på denne svindleren.håper med dette e redder noen av dere andre mot å bli svindlet av han her !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...