Lamek Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Kjøpte felger av beianmotorsport Felgene sto til forventningene og var nesten som nye, fikk dem også levert i Trondheim.. Handelen gikk smertefritt.. Hadde faktisk ført over for mye penger til han også å dem hadde han med når jeg fikk felgene.. Solgte foresten en bøttestol til han for 1 års tid siden, Den handelen gikk også smertefritt. Penger på konto som avtalt og stolen ble sendt:) Stor pluss fra meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Hehe, stemmer det:-) kun positivt fra meg også på de handlene der:-) bra du ble fornøyd med felgene:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Vil anbefale liffi! Avtalte tid og alt gikk smuud. Felgene stod til all forventning Sorry for at jeg glemte colaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Anbefaler å handle av bormor, seriøs type og handelen gikk smertefritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Vil anbefale liffi! Avtalte tid og alt gikk smuud. Felgene stod til all forventning Sorry for at jeg glemte colaen Likeså ! ja, var synd med den Colaen men det ordna seg jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 E28_B7_Alpina og joachim sørlie, positiv erfaring med begge to. Sender som avtalt og pakker godt inn. Folk man kan stole på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen1990 Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Østgaard var seriøs selger fikk pakka som avtalt og alt var der som han lovet og i bra stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Smertefri handel med doffen1990 også, alt gjekk som avtalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Grønt lys til Mr Gjøstøl Solgte girkasse til han der han ordna transport med bil og sendte penger med sjåfør. Fikk penger når jeg leverte fra meg kassa, god kommunikasjon hele veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Gjøstøl Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Hadde en knall bra handel med hypah da jeg kjøpte girkasse fra han. fikk med svinghjul og clutch gratis! vi hadde bra kontakt hele veien! Han er en bra og sikker selger/bruker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettmon Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Haugen1 kan trygt anbefales . Kjøpte noen deler av han og forskuddsbetalte , og delene kom som avtalt . Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Handelen med FuNkY gikk helt smertefritt. Forskuddsbetaling og ikke noe tull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Handlet hos skiern, er meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hajr Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 kjøpte frontfanger av bmw330i og han ventet en uke på meg og handelen gikk plettfritt , anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Solgte hjulbuevalse til fanqua... smertefri handel og tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå