motocross4 Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 ZhilleN Er seriøs og hygglig fyr ambefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Bare positivt og si om motocross4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Kjøpte et speilreflekskamera av Torek, betalte forskudd og kameraet kom i posten etter noen dager, ikke noe problem å handle med denne karen, det største problemet blir vel å lære seg å bruke kameraet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Solgte et kamera til Tom K. Kjapp og enkel handel! Kun positivt å komme med om denne fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Kan anbefale Mjørgen,handla bunnpanne av han, og alt var i skjønneste orden. Kan også anbefale Hauso, han møtte opp som avtalt og alt er i skjønneste orden. Håper du blir fornøyd med motor!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Joachim_M5 kan anbefales på det sterkeste, hyggelig kar og finishen var som forventet, om ikke over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Jeg kan også anbefale å handle med Jorg1s1, smertefritt oppgjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Jeg vil anbefale badsha, kjøpte Bilstein dempere av han. Jeg forskuddsbetalte og alt gikk som avtalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Arnee Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 vil IKKE anbefale sm0k3d! gjorde noe så dumt som å sende en pakke til han i oppkrav. han sa han bare hadde kontant, men lovte flere ganger å hente så fort som mulig. dagene gikk og jeg sa han måtte hente pakken, noe han sa han skulle gjøre. nå har jeg fått pakken i retur, tapte masse på frakt til og fra, og ingen svar å få fra han lenger. derfor; styr unna sm0k3d! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenfp Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 *Anbefaler å handle av peders92 Alt gikk som det skulle, bra innpakking og gode svar hvis jeg lurte på noe *Anbefaler også RoaldJ, hentet noen hjul hos han - rask handel og hyggelig kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Tommel opp for en ryddig handel med tmp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet Mars 19, 2012 Share Skrevet Mars 19, 2012 Da har jeg gjort handel med Kny her på forumet, som gikk alldeles strålende! Raske tilbakemeldinger og rask sending. Takk for handelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Kjøpte ett sett med baklamper av BmwM-power, som viste at det var ett hull i den ene lampen. Tok kontakt med en gang og han sender nye! MEGET BRA! Thumbs up fra meg! trekker tilbake dette! han har enda ikke sendt de nye lampene. Han svarer heller ikke på mobiltelefon! Useriøs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Handla med M3 Yngve. Det blir første og siste gang for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Handla med M3 Yngve. Det blir første og siste gang for å si det sånn. Å? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå