Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

har endel problemer med å få tak i leif harald . er ikke meningen å henge ut han i det hele tatt, men er det sånn at det går an å kjøpe noe av han i det hele tatt eller blir det bare en jævla lang ventetid på både svar på spørsmål og å få varen tilsendt ?

når har jeg prøvd å kjøpe div mtech siden mars.. og det kommer et svar nå ogda men det blir liksom ikke noe handel ut av det..

helt enig. måtte vente over 1måned på noe grøftelys til slutt sa jeg at nok er nok. de penga skal i retur. de har jeg venta på i 14 dager nå. ikke handl fra denna tullingen. gjelder hjemme siden hans! bare useriøs kødd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg bestiller inn en vare som jeg ikke har inne å det er 3-4 ukers leveringstid kan jeg ikke trylle å det sa jeg til deg. Det tar den tiden det tar, å du sa du ikke ville ha grøftelysene å kun splitterene å det er ingen problem som jeg sa :)

Jeg fårstår ikke at du kan kalle det useriøst, venter man på det inn på lager så kan man ikke sende det vet du :lol: Det er gått de fleste er fornøyde med det de kjøper da, var ikke du fornøyd med det andre du kjøpte kansje?

har endel problemer med å få tak i leif harald . er ikke meningen å henge ut han i det hele tatt, men er det sånn at det går an å kjøpe noe av han i det hele tatt eller blir det bare en jævla lang ventetid på både svar på spørsmål og å få varen tilsendt ?

når har jeg prøvd å kjøpe div mtech siden mars.. og det kommer et svar nå ogda men det blir liksom ikke noe handel ut av det..

Da må du bare mase mer, får en HAU med PM hver dag om div deler så er ikke så lett å svare på alt. vil anbefale deg å sende meg en PM å spør etter nr eller sende ditt så ringer jeg :) Som jeg sa tidligere så har jeg ingenting mtech2 til 2 dørs inne. Men som jeg sa, du står på lista over de som vil ha, å når jeg får taki så sier jeg ifra. Beklager, det er bare å ringe meg om det er noe vet du =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har endel problemer med å få tak i leif harald . er ikke meningen å henge ut han i det hele tatt, men er det sånn at det går an å kjøpe noe av han i det hele tatt eller blir det bare en jævla lang ventetid på både svar på spørsmål og å få varen tilsendt ?

når har jeg prøvd å kjøpe div mtech siden mars.. og det kommer et svar nå ogda men det blir liksom ikke noe handel ut av det..

Da må du bare mase mer, får en HAU med PM hver dag om div deler så er ikke så lett å svare på alt. vil anbefale deg å sende meg en PM å spør etter nr eller sende ditt så ringer jeg :) Som jeg sa tidligere så har jeg ingenting mtech2 til 2 dørs inne. Men som jeg sa, du står på lista over de som vil ha, å når jeg får taki så sier jeg ifra. Beklager, det er bare å ringe meg om det er noe vet du =)

det siste jeg fikk av deg på pm var at du hadde alt utenom 2-dørs paneler inne og at du kunne selge med dette. du ga meg pris, og jeg sa " jeg tar det ! send det av gårdet " etter det hørte jeg ikke noe mer av deg. nr mitt har jeg gitt deg et par ganger sånn at du skal få svart meg litt fortere. Jeg har forståelse for at noen ikke sitter på dette forumet 24/7 men det er kanskje greit å følge opp salgstråden sine når man har en aktuell kjøper.. jeg er desverre av typen som ikke klarer å vente noe særlig på at folk skal få bestemt seg eller bruker lang tid på å svare på forespørsl osv så da ender jeg som regel opp med nye deler sålang det lar seg gjøre, og om noe blir vanskelig å få tak på nytt så får jeg heller bare hendvende meg til deg og sitte å vente til du evt svarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempestort pluss til Kjexx!! Super hyggelig og trivelig kar som er dønn ærlig og seriøs :)

Kjøpte en motor, et sett med BBS felger og masse smådeler og alt var i forventet stand, tommel opp! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laget en avtale med m3vanos på søndagen om og hente motor og div tilbehør på Førstkommende Lørdag. Avtalen ble flyttet så langt i forveien på grunn av at selger måtte samle sammen noen deler hos en kompis før alt var klart.

Hadde ordnet med bil - henger og ekstra hjelp for anledningen.

I går fikk jeg høre noen rykter om at noen fra Orkanger hadde vært og hentet en motor på Åfjorden/stokkøya og fattet raskt mistanke.

Sendte m3vanos melding umiddelbart og fikk svar i morrest om at motoren faktisk var solgt og avhentet av noen andre.

En avtale er en avtale - uansett om et "bedre" tilbud dukker opp, og det minste man kan gjøre er og si ifra om noe skal oppstå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laget en avtale med m3vanos på søndagen om og hente motor og div tilbehør på Førstkommende Lørdag. Avtalen ble flyttet så langt i forveien på grunn av at selger måtte samle sammen noen deler hos en kompis før alt var klart.

Hadde ordnet med bil - henger og ekstra hjelp for anledningen.

I går fikk jeg høre noen rykter om at noen fra Orkanger hadde vært og hentet en motor på Åfjorden/stokkøya og fattet raskt mistanke.

Sendte m3vanos melding umiddelbart og fikk svar i morrest om at motoren faktisk var solgt og avhentet av noen andre.

En avtale er en avtale - uansett om et "bedre" tilbud dukker opp, og det minste man kan gjøre er og si ifra om noe skal oppstå!

Useriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...