halseth Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Tommel opp til motocross4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 + til MeSs! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Bare godt og si om Jørgen Lie og lofsberg handla av meg, og selv om jeg var litt treg med sending så var dem fortsatt blide og fornøyde anbefales:) Positivt tilbake til Lex-Talionis! Han sa fra at det kom til og ta litt tid etter at jeg hadde ført over penger, men pakken ble sendt til ca avtalt tid, og er nå hentet. (Tror forresten den er for stor, så mulig jeg må selge videre.. Finner ingen plass der den ikke er for lang ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Bare godt å si om "Egefardin" Han ønsket en 2-din-ramme til E39, så lagde, fikk penger på konto forhåndsbetalt, og sendte delen i dag. Håper han blir fornøyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Tommel opp til motocross4 Takk det samme du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 tommel opp for thomashm5 kjøpte usett koffertlokk til e39 av han, alt som fortalt. gode ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Bare positivt å si om alle jeg har solgt ting til her på forumet! Husker ikke alle navnene (Men dere vet selv hvem dere er!) Dagens handler med simhelg09 som kjøpte sparco stoler av meg, og jsr-racing som kjøpte Dbilas innsuget gikk totalt smertefritt! Koselige alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Handla bensinpumpe av sexeren . Ryddige tilbakemeldingar, sendt til avtalt tid og utmerket tilstand på pumpa. Anbefalast på det sterkaste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Tommel opp til Bimmcat og prosjekt34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Tommel opp til tomas.hestnes, kjapt og effektivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 + til MeSs!Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Positiv til handsome også! Lista mi på førsteposten er oppdatert med: Positiv: magne^^ vrossi46 Mikael-B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320e36 Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Grønnt lys til azeton! har handlet både hjerne å dynamo av han! gikk ett par dager før han fikk sendt, men ellers perfekt=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Har oppdatert listen nå, men jeg har litt problemer med å oppdatere de siste sidene da maks antall tillatte tegn er 60.000 i en melding. Skal prate med Gunnar så får vi sikkert ordnet dette. Til info så er ikke den listen som ligger i førstepost helt oppdatert med riktige nummer etc. nå. Solgte orange sideblinkere til crabfish190. Kan trygt anbefales. Pluss i boka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Har oppdatert listen nå, men jeg har litt problemer med å oppdatere de siste sidene da maks antall tillatte tegn er 60.000 i en melding. Skal prate med Gunnar så får vi sikkert ordnet dette.Til info så er ikke den listen som ligger i førstepost helt oppdatert med riktige nummer etc. nå. Solgte orange sideblinkere til crabfish190. Kan trygt anbefales. Pluss i boka! Hva med å lage en post fra A-M og en fra N-Å brukernavn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 god handel med Evenol kan anbefales! Overførte penger på lørdagen? Og ble påmint om adresse og navn da jeg glemte dette, varene ble sendt mandag morgen og ble mottatt tirsdag på ettermiddagen ;D Pluss til til Evenol! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå