Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Har solgt til MR-x og Reset. Handelen gikk uten problemer.

Solgte motor til Sveddi. Møtte han først for prøvekjøring av motoren, og han sa at han skulle ha den når jeg fikk den utav.

Jeg byttet motor, og som avtalt kom han å kjøpte den kort tid etter.

Ryddig og grei handel. :)

Jeg får nesten utvide denne listen litt.

Ehrnst: Jeg har handlet fra han, og han har handlet fra meg. I begge tilfellene har det blitt betalt på forskudd. Ingen problem.

Spiritus Sancti: All respekt til denne brukeren. Han hadde et koffertlokk til E30 som han skulle gi bort. Pga korrekt farge, ville jeg ha det, men avstanden ble for lang.

Til tross for at det ikke var en krone å tjene på det, dro han med seg luka på posten å sjekket porto, og etter klarsignal fra meg, sendte han den.

Siden han var så hjelpsom, slang jeg på 200kr ekstra på portoen, så han fikk litt for bryet.

Turbo-Tommy: Solgte et ratt til han. Pengene kom på konto som avtalt, og handelen ble problemfritt gjennomført.

Ellers har jeg handlet face to face med RoaldJ, Torebmw, Kvalaracing, Mariusn og Poppi. Alle disse har vært ærlige personer som ikke burde være noe problem å handle med via internett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handlet nettop Datasprut av "integrale8v" overførte halvparten til kontoen hans først. så fikk jeg sprutet i posten.. så overførte jeg resten når jeg fikk det .. alt gikk uten problemer.. Han anbefales! skal kjøpe turbo av han snart også.. :)

Tommel opp for Morty999 også. :D

Også solgt ting til disse med godt resultat: :D

Morten.

ProsjektE34

pitchyou

e36-is

Kristian

Kjøpte stol av: Magnus Haugo enkel å grei handel.

Kjøpte noen billetter av: bmwkroer det var gode greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet Lumma carbon bakrutesenker fra "dope79"

Møtte han og betalte det kontant, varen var nesten som beskrevet.

(Litt skjolder som ikke var beskrevet i salgsannonse men... prisen var grei da)

Men uansett, grønt lys fra meg på dope79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr_S

Møtte karen i tønsberg, kjøpte lister av han. Grei kar. Kan anbefales!:)

Yngvejos

Solgte ei bakluke til han. Fikk tilogmed 200 kr ekstra. Forhåndsbetalte. Anbefales!

pIMp

Henta en diff her hos meg. Fikk sitte på i e30'n med s50b30 maskin. GØY!:)

wagon

Forhåndsbetalte for noen nyrer, treig sending fra min side. Ellers en smertefri handel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

rødt lys til lunde i hvertfall, kjøpte noen side skjørt av han forhåndsbetalte hele summen for 3 ukers tid tilbake har ikke sett snurten av de, han sa i begynnelsen av forrige uke at han hadde sendt de som brev og ikke hadde fått sporingsnummer. men snakket med posten og de kan ikke sendes som brev.

han svarer heller ikke på pm :(

så nå sitter jeg her med 1000 kr mindre som jeg kunne brukt på noe annet :evil:

så anbefaler ikke noen andre og handle fra lunde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rødt lys til lunde i hvertfall, kjøpte noen side skjørt av han forhåndsbetalte hele summen for 3 ukers tid tilbake har ikke sett snurten av de, han sa i begynnelsen av forrige uke at han hadde sendt de som brev og ikke hadde fått sporingsnummer. men snakket med posten og de kan ikke sendes som brev.

han svarer heller ikke på pm :(

så nå sitter jeg her med 1000 kr mindre som jeg kunne brukt på noe annet :evil:

så anbefaler ikke noen andre og handle fra lunde!

har du fått ordnet opp med lunde? han bor her i byen, så jeg kan sjekke opp med han om du er missfornøyd..

han pleier være en grei kar, han kjøpte forøvrig di skjørtene av meg for ett år siden.. :)

om du får pengene tilbake har jeg endel m3 skjørt på lager du kan få for en grei pris.. send meg en pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...