Torolav933 Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 hatt ein fin handel med LocoTonio, ingenting å utsette på, tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Tommel OPP til tommyheimberg !!! Har forhåndsbetalt for en vare han kjøper av meg. Varen går i posten i dag eller i morgen tidlig fra meg. Så kun positivt og si om tommyheimberg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Hyggelig handel med klonk, tommel opp fra meg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Handla chip med Fekzen, dyser med morty999 å solgt k-mac tårnlager til JE, tommel opp på alle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Har Solgt og handlet deler fra et par stykker i det siste! - Linren - Jorg1s1 - 02turbo - 80comp - M3 Yngve Tommel opp til alle! Alt etter boka å litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegah Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Skjekk edit Negativt t StaLe30! Overførte til han24.10 og enda ikken fått noe. Ikke sporingsnr, bare masse lovnader og unnskyldninger. Edit; idag kom varene. Godt innpakket og bedre enn forvenntet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Advarsel om E28_B7_Alpina Handla 2 framskjermer om han, veldig hyggelig og grei helt til penger var på konto. Ingen framskjermer dukka opp, og har i et halvt år nå fått dumme unskyldninger. Fraråder folk å handle med vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Handla med ///Ben og alt gikk problemfritt Jeg overførte og han sendte. Ikke noe tull! Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Må si meg veldig fornøyd med Delene jeg har kjøpt av bmw330i så vil anbefale å handle e36 deler fra han Takk , bare hyggelig og å gjøre handel med deg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Byttet frontfanger med jakobm5 Sendte min til han og han sendte sin tilbake! Handler lett en gang til med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Byttet frontfanger med jakobm5 Sendte min til han og han sendte sin tilbake! Handler lett en gang til med han Sånn det bør være. Hyggelig og problemfritt! Har inntrykk av at de fleste her likevel er etterrettelige og seriøse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Imenes Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Kjøpte en S50B30 motor av rarels her på forumet som skulle være nyoverhalt, kun med bøyde ventiler etter regkjede havari like etter ovehalling. Da jeg fikk motoren hjem viste det seg at veiva var skadet og alle lagerene var deffekte etter kun få minutter i gang etter overhalling. var kraftig skade på tapp nummer 6 på veiva. Hele motoren var full av spon innvendig og veiva måtte ny da den hadde vært slipt 0.50mm tidligere. Kontatket selger og forklarte situsasjonen, og han tok det hele positivt. Vi ble enige om at han skulle betale meg tilbake endel av kjøpesum, og få dager senere var penger på konto! Dette står det respekt av. Ikke alle som er like ærlige! Tusen takk rarels! Du fortjener skryt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Handla med ///Ben og alt gikk problemfritt Jeg overførte og han sendte. Ikke noe tull! Tommel opp! Kan si det samme tilbake til gnilb! Problemfritt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Har nok en gang vært på en liten runde og handlet litt igjen! Jeg har fortsatt bare positive erfaringer og komme med, og de som fortjener en pluss i margen er: Pitbullblondie Custom jokke330 GeirAndre icemanM5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Positiv erfaring med "Appelgren", solgte han en rattairbag, pengene var på konto dagen derpå som vi ble enige om og delen ble sendt samme dag. Akkurat som en handel være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå