Markus E30 Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Tommel opp for Markus E30 og broren gnilb, solgte preface frontfanger til dem spontant og de overførte 2 minutter etterpå. Super handel og virkelig folk man kan stole på! Super handel fra min side og! Brodern betalte å jeg får en strøken vare! Tommel opp Sendte fort og! Handler garantert fra han igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwTonje Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Kjøpte og betalte s38 turbo grenrør av Azeton igår, og nå har jeg fått sporingsnr og er meget fornøyd, tskk for en rask handel:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 kjøpte nylig en alu radiator av Drunken_M, førte over kr og fikk den i posten par-3 dager etterpå helt knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heihå Skrevet Januar 24, 2013 Share Skrevet Januar 24, 2013 Solgte grøftelys til Heihå og bagasjelokk til Hovet. Smertefrie handler hvor begge overførte beløpet inkl. frakt. Tommel opp til begge! Fikk pakken min i dag og er storfornøyd Bra det finnes folk som man kan stole på Og følger opp om kjøper har motatt pakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Kjöpte diskanthöyttalere av 540I-Bimmerman . De var på plass nesten för jeg hadde fått lagt på röret !! Ikke minst en hyggelig prat om det vi alle brenner for herinne BMW !!! Han kan anbefales på det sterkeste !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Smertefri opplevelse å handle med Torolav933! Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540I-Bimmerman Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Tommel opp for taxibjørn, jeg solgte diskanthøytallere for E34. Hyggelig og meget politelig kar, ikke noe tull. Kun hyggelig BMW prat. Anbefales! Når kunden er fornøyd, så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 25, 2013 Share Skrevet Januar 25, 2013 Stort pluss til KarlDahl! Overførte penger for et pedalsett på søndag og fikk pakken i posten igår Strålende handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Nettopp gjort en positiv handel av BMWE30I! Kan stole på han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chimei Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Kjøpte bakbremser, bakluke og bakfanger av runer Varene kom som avtalt og som beskrevet! Hyggelig fyr og gjøre handel med! Anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Solgte BBSene mine til Performance27. Seriøs og ryddig handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 I like måte Halvor, good deal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Solgte AC hjula til Kristian91, rask og ryddig handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CareTaker Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Hadde en kjapp, enkel og hyggelig handel med Clipictrial idag. Håper du blir fornøyd med felgene, takk for handelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Grønt lys for "540I-Bimmerman" Kjøpte frontstykket til E39en min og prata med han på kvelden, også dagen etter så kjørte han delen til meg uten og ta noe ekstra! Skikkelig Service! ANBEFALER på det STERKESTE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå