Lamek Skrevet Mars 26, 2013 Share Skrevet Mars 26, 2013 Handlet eksos fra "Lamek"... fikk god pris, god kvalitet, og bra innpakning! god handel! en mann å stole på Trivelig og Ryddig handel med AHellem:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mars 31, 2013 Share Skrevet Mars 31, 2013 tommel opp for oddrey han holdt av delene for meg til jeg kom og hentet noen dager senere. kan anbefale han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suspiria Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 kjøpte bunnpanne av Schtein, veldig fornøyd med handelen. Kan trygt anbefales til andre å handle av han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJB88 Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Rask og grei byttehandel med adnani Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 kjøpte to sett 17" dekk av doffen123 akkurat som beskrevet tilstad, meget fornøyd stort + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
preben007 Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Flextron leverte som avtalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 BmwDieselPower leverte både kjapt og billig, tommel opp M3 Atle leverte ikke i det hele tatt. Hadde blitt enige om at jeg skulle kjøpe bilen hans. Plutselig har han ombestemt seg og ikke vil selge likevel Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Solgte en dynamo til turbopelle. Han kom og hentet den når han sa han skulle komme og slo av en liten bmw prat. Bare positive ting å si fra min side iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopelle Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Dynamo montert og bilen går som ei klokke igjen. Takk for god handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Har bare gode ting å si om BMWE30I. Så han hadde flere positive tilbakemeldinger her inne, så jeg forhåndsbetalte for delen (noe jeg sjeldent liker å gjøre), og han sendte delen så snart pengene var kommet på konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brownie Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Har kjøpt bilbelte av Clausfox. Er meget fornøyd.Han holdt ord,og så sendte han meg belte uten at han tok no for sendingen.Selv om vi ble enige om pris+frakt.Beltet jeg kjøpte var i like god stand som han sa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonicx66 Skrevet April 16, 2013 Share Skrevet April 16, 2013 hatt en god og positiv handel med djon9@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Kjøpte div. deler av sammigun. Noe som var en ryddig og hyggelig handel. Takker. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Positiv omtale til brukeren bjrnar89 Solgte noen felger. Hyggelig kar, som kom til avtalt tid,med cash i hånda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Grønt lys for bmwboy1992 ! Anbefaler han! Vi hadde en bra samtale, Han er rask, svarer alltid og ikke noe tull med! Jeg overførte penger på kontoen hans og noen dager etterpå så hadde han plukka av delen Kjøpte Ews II osv Alt fungerte som han sa! Så bare til og kjøpe fra han Frakta tok ca 1-2 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå