lasseln Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Kjempepositiv handel med Appelgren! Hyggelig pris, sendt raskt avgårde, og råbra innpakning! Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Kjøpte et sett med E38-lykter av donkalin. Rask og pålitelig handel, og delene var så absolutt i så god tilstand som beskrevet på forhånd. Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Skulle handle dynamo av Morty999, anbefaler IKKE å handle noe av han! Etter masse lovnader om at den er sendt, dukker det ikke opp noe i postkassa, og han klarer ikke komme opp med sporingsnummer.. Veldig vanskelig å få tak i er han også.. Sluttet å svare på meldinger i nesten en uke før jeg lovet han en anmeldelse hvis han ikke tok kontakt.. Da fikk jeg igjen et løfte om at den var sendt, og sporingsnummer skulle komme senere på dagen.. Det er nå 4 dager siden og ikke hørt noe siden... Så igjen:IKKE HANDLE AVMorty999!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Burde vel ha lest lenger bak i tråden...ingen handler med han egentlig..Med mindre man handler face2face med han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Gjorde en handel med tommyheimberg. Alt på stell og gjør det gjerne igjen! tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 For dere som er nye her og skal handle med noen, les denne først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Tommel opp for Markus e30 her. Kjøpte et par foringer av han.Ble sendt samme dag som jeg snakket med han og etter to dager lå foringene hos meg. Rask og ryddig kar . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Solgte noen deler til sveigis. Alt helt etter boka å litt til jeg sendte og han overførte! Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gelber Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 Vel gjennomført handel med stfoer. Jeg kan anbefale han på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet September 19, 2013 Share Skrevet September 19, 2013 norges02er en luring! fikk 3 ting fra han og ingenting var som beskrevet.. clutch som skulle være ny er halvslitt, ARP studs hvor noen av mutterne er dratt runde og boltene har skader på gjenger, svinghjul som mangler noen tenner på startkrans.. Svarer heller ikke på melding.. Han er pålogga og skriver rundt her på forumet men svarer ikke. Jævla luring hold dere unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 "Emihol1" (Emil N Holm) er ein svindler! Jeg forskudsbetalte en luftmengdemåler som aldri dukket opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Tipp topp handel med lasseln Bare positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rasstut Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Solgt kompressorkit til Sletten her på forumet . Fikk forhåndsoverføring, dette gikk smidig . Ryddig og hyggelig kar ! Mvh Joakim Engh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_1988 Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 norges02 anbefaler jeg ingen å handle med! Kjøpte brukte fram calippere som skulle være i meget god stand og nye calippere bak. Da pakken endelig dukket opp var det kun calipperene bak. De ble sendt i oppkrav så de 1300kr ble jo betalt. Etter mye om og men sendte han fram calipperene som var i "bra" stand. Det som dukket opp i posten var bare søppel!! Har prøvd å ta kontakt med han, men ikke no svar å få Bilde av calipperene som skulle være lakkerte og i god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bulvest Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 edit: Bruker betalte til slutt for seg. Fjerna derfor innlegget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå