M3 Yngve Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Han kødden her "urgem3" må dere holde dere unna. Noen som vet hvor jeg finner han dusten her?????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Da vet vi det.er noen dritt at det er useriøse folk som svindler her på forumet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Kan anbefale Ad|os for en hyggelig handel og ikke minst prat! Møttes som avtalt og kjøpte 4 ubrukte sommerdekk, da jeg kjørte skulle i nærheten av der han bor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 hvorfor er ikke denne sticky enda? greit og gå inn her og skjekke om det har vært noen andre brukere her som har hatt noe problemer med den personen man er i ferd med og handle av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 12, 2009 Share Skrevet Januar 12, 2009 Kan også anbefale Hansh for en hyggelig handel, og en hyggelig samtale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 karina.0411 kan trygt anbefales etter et kjøp av tåkelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 22, 2009 Share Skrevet Januar 22, 2009 DanH kan anbefales!! kjøpte et nytt sett med bilstein pss9 av han og alt gikk helt smertefritt! meget seriøs og hyggelig handel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Vurderer du å handle med mbrothe? Intet dumt valg, min handel gikk veldig bra! Anbefales med 4 BMW-merker, to bomber og en øl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Grei handel med Morty999, samt jensemann23 Virker helt greie å handle med begge to . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Handlet felger med emil_j Det gikk kjempe greit, han ordna med frakt og greier Virket som en solid fyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k3n Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Handlet noen ganger med "boost". Ikkje noe problem og varene ble sendt når han hadde fått de inn! Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 har handla/solgt med disse k3n Bollis69 gaasen bimmersmakkverk 0 problem. kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom S Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Handlet bremser av Eirik Viste og er kjempefornøyd med handelen, fikk til og med Bilstein dempere på kjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollis69 Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Jeg har handlet Xenon-kit 2 ganger med boost, og han er svæært rask å levere varene og er veldig serviceinnstilt..!! boost kan anbefales på det varmeste...!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik2k3k Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 norvatio må man holde seg unna ...har til nå bestil 2 vinger dær fra men ingen av vinga er blitt sendt å di svarer ikke på mail useriøst etter min mening ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå