Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Hei Wagon.

Beklager utrolig sent svar på denne linken, men er vel bedre sent enn aldrig.

Lyktene + div jeg kjøpte av Wagon fikk jeg både billig, og var av god kvalitet. Han også møtte til avtalt tid, så denne karen er det bare og handle av.

Mvh MR:BMW

Det går bra, bedre sent enn aldri.. Er mange som glemmer dette så :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solgte ett nytt senkesett til (mariusea) Han betalte på forskudd, og det var ikke noe tull med han.

Mvh. MR:BMW

Takk for handelen. gikk kjapt fra begge sine sider..

så nå får je ei veldig fornøyd kjærring, får håpe hu kjem fram der hu bor med det senkesettet da :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan slenge opp M3Yngve og Rabies til nå!

Byttet en supersprint bakpotte imot M3 baklykter, disse så jo tilnærmet nye ut, så jeg var VELDIG fornøyd med dette! Alt gikk punktelig og bra :)

Handlet bil av Yngve, kjøpte bilen med div. feil og mangler, som har vist seg og være for det meste bagateller, bilen var definitvt bedre enn hva han hadde forklart.

Bare og handle i vei med disse 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere unna m50teck !

Dette må være en av de mest patetiske selgerne jeg har vært borti. Jeg har sendt han en haug PM'er, da jeg har prøvd og kjøpe en forskjerm av han nå en ukes tid, han har alltid lest de, men aldri svart. Nå la jeg han til på MSN, der godtok han meg med en gang.

Så ga jeg bud på 800inkl. frakt, og da sa han "vent litt". 30minutter senere får jeg svar "Solgte nettopp begge ;) "...

Og mente at en la han til på msn noen minutter før jeg gjorde, så derfor solgte han til den personen. Kunne i det minste sagt ifra at det er flere som vil ha de, så jeg kunne bydd over, men neida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så DRITTLEI av å handle med folk på forumet. Er SVÆRT få som klarer å holde det de lover. Har hørt så utrolig mange unnskyldninger at jeg blir kvalm. Makan til innstilling på folk!

Har desverre ikke ført opp alle jeg har negative erfaringer med. Men det har jeg lært at det skal jeg gjøre. Der havner det mange!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...