wagon Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Hei Wagon. Beklager utrolig sent svar på denne linken, men er vel bedre sent enn aldrig. Lyktene + div jeg kjøpte av Wagon fikk jeg både billig, og var av god kvalitet. Han også møtte til avtalt tid, så denne karen er det bare og handle av. Mvh MR:BMW Det går bra, bedre sent enn aldri.. Er mange som glemmer dette så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sapphire Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Vil Takke "BMW Smurfen" for en meget rask å god handel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusea Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Solgte ett nytt senkesett til (mariusea) Han betalte på forskudd, og det var ikke noe tull med han.Mvh. MR:BMW Takk for handelen. gikk kjapt fra begge sine sider.. så nå får je ei veldig fornøyd kjærring, får håpe hu kjem fram der hu bor med det senkesettet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 For bare takke alle som har handla av meg så langt, så skal jeg prøve å holde noen av dere med deler og div fremmover også. Dere få som har verdt useriøse, skjerp dere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 knholte har jeg handlet litt av! Gått raskt og greit så anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 17, 2010 Share Skrevet Januar 17, 2010 Kan slenge opp M3Yngve og Rabies til nå! Byttet en supersprint bakpotte imot M3 baklykter, disse så jo tilnærmet nye ut, så jeg var VELDIG fornøyd med dette! Alt gikk punktelig og bra Handlet bil av Yngve, kjøpte bilen med div. feil og mangler, som har vist seg og være for det meste bagateller, bilen var definitvt bedre enn hva han hadde forklart. Bare og handle i vei med disse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Speedy_G skal ha cred for en rask og hyggelig handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 positive handler: disaster kai-p jeg har solgt deler til disse. møtte opp til avtalt tid og ikke noe tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 19, 2010 Share Skrevet Januar 19, 2010 Hold dere unna m50teck ! Dette må være en av de mest patetiske selgerne jeg har vært borti. Jeg har sendt han en haug PM'er, da jeg har prøvd og kjøpe en forskjerm av han nå en ukes tid, han har alltid lest de, men aldri svart. Nå la jeg han til på MSN, der godtok han meg med en gang. Så ga jeg bud på 800inkl. frakt, og da sa han "vent litt". 30minutter senere får jeg svar "Solgte nettopp begge "... Og mente at en la han til på msn noen minutter før jeg gjorde, så derfor solgte han til den personen. Kunne i det minste sagt ifra at det er flere som vil ha de, så jeg kunne bydd over, men neida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speedy_G Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Takker Saltkjelen for ein veldig rask og plettfri handel. Samt veldig rask levering. Mindre enn 24 timar. Kan ingenting anna enn å anbefale han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Kan si at Frode_E30 er grei og gjøre kjøp med! Forskuddsbetalte veiv uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 The-transporter... NEGATIVT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alecken Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 Er så DRITTLEI av å handle med folk på forumet. Er SVÆRT få som klarer å holde det de lover. Har hørt så utrolig mange unnskyldninger at jeg blir kvalm. Makan til innstilling på folk! Har desverre ikke ført opp alle jeg har negative erfaringer med. Men det har jeg lært at det skal jeg gjøre. Der havner det mange! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 The-transporter...NEGATIVT! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 20, 2010 Share Skrevet Januar 20, 2010 The-transporter...NEGATIVT! Enig! F.... Drittfyr Håper jeg treffer han en dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå