Polardego Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 BMW-Marianne er super, ingenting å klage på der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Skulle bytte litt deler med Siohz.. Blant annet en vanos men den fant jeg aldri og han fikk en 1000 lapp siden jeg ikke fant den. Sendte avgårde coiloverene mine som er gategodkjente i bytte mot et ksport m3 inverted senkesett pluss han fikk med en bakpotte... Fikk først ikke avgårde delene.. Sendte så delene avgårde igjenom jobben hos bring.. Fikk pakken i retur. Da hadde den vært forsøkt levert. selv sier han at han aldri har fått noen llapp eller tlf om pakken.. Så ble pakken sendt på nytt og hva som har skjedd denne gangen vet jeg ikke.. Men får iallefall melding fra godeste Siohz om at han har fått tlf fra en som sier han har fått pakken hannes og skulle sende den til han.. Pakken har ikke dukket opp hos han. Jeg aner ikke hvem som har pakken og nr til han som ringte har han rota vekk.. Så nå har han like greit anmeldt meg for svindel..? Anbefales ikke av meg.. Trodde det var elementert og skrive ned og lagre nr til folk som ringer og sier de har pakken din! Har forsøkt og finne pakken og ringe nr han trodde hadde den.. ennå ikke funnet den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Larsen-Racing Tommel opp! Han hadde noen kabler jeg trengte, og sendte de tilogmed før jeg fikk overført penger. Seriøs fyr! Edit: kablene kom idag og alt ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 3, 2010 Share Skrevet Mars 3, 2010 Kjøpte noen kontakter av JIMVP, alt gikk knirkefritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Kjøpte den røde E30'n til JulianS 1. november i fjor. Har enda ikke levert salgsmelding, og bilen er begjært avskiltet. Han svarer ikke når jeg kontakter ham, og jeg måtte ringe faren for at noe i det hele tatt skulle skje. Jeg venter fortsatt på at han skal levere tapsmelding for vognkortet. I tillegg skulle han sende meg alle papirer på bilen og navkopper til E30 M3 felgene, men det skjedde ikke. Da nøkkelen til bilen knakk i desember, spurte jeg om han hadde en ekstranøkkel som han kunne få sendt slik at jeg slapp å bytte alle låsene. Det skulle ikke være noe problem. Har aldri sett noe til nøklene. For ikke å nevne at bilen ikke holdt i tre uker engang. Det er forsåvidt greit ettersom jeg skulle sjekket den bedre. Skikkelig jalla motorbytte i den. Hadde bilen fungert hadde problemet vært mye større ettersom den har vært begjært avregistret siden 4. november. Da hadde jeg ikke kunnet bruke den. Jeg kjøper ikke noe mer av JulianS, og jeg håper inderlig han klarer å få fingeren ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Kjøpte ett sett nyrer fra hartgeya og han kan trygt anbefales! Handelen gikk knirkefritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Mars 5, 2010 Share Skrevet Mars 5, 2010 Kjøpte m3e36 bakfanger av plugg69 ! Makan til bra innpakning av fanger har jeg nesten ikke sett, skulle tro han drev med det på heltid! Helt topp! Tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 6, 2010 Share Skrevet Mars 6, 2010 Larsen-RacingTommel opp! Han hadde noen kabler jeg trengte, og sendte de tilogmed før jeg fikk overført penger. Seriøs fyr! Edit: kablene kom idag og alt ser veldig bra ut! Tommel opp tilbake på Scampi! Betalte som avtalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 handlet av "bmwm535i" og "kkise" og forskuddsbetalte. fikk varene raskt og som avtalt. kan anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 handlet av "bmwm535i" og "kkise" og forskuddsbetalte. fikk varene raskt og som avtalt. kan anbefales Tommel opp til deg også, pengene ble overført som avtalt og alt gikk som det skulle -Kevin- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 handlet av "bmwm535i" og "kkise" og forskuddsbetalte. fikk varene raskt og som avtalt. kan anbefales her gikk alt knirke fritt , kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 7, 2010 Share Skrevet Mars 7, 2010 har handla med et par her inne. bare posetivt alle gangene:) husker ikke alle nå men de jeg husker kan jeg jo skryte litt av:D madseen: kjøpte noen side skjørte av meg:) enkel og grei handel. bustadmo: har kjøpt takluke og servo av meg. kom og hentet uten noe tull:) engen90: kjøpte masse små ting av meg. kom og hentet:) ///M SPORT: kjøpte en motor av meg. meg og en kompiss har også vert og kjøpt noen deler av han og:) så har heldigvis ikke vert noe problemer med noen av handlene mine her på bimmers:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Jeg solgte en frontfanger til Bmw.528IA.2000 han fikk sporingsnummer av meg og overførte penger til meg med en gang! Knirkefritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Har kjøpt av: bjoask klodrik BMW forever Har solgt til: Bmw318is Alt gikk knirkefritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw.528IA.2000 Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Jeg kjøpte en frontfanger av Øyvind her inne på forumet. Fangeren var strøken, så takk for handelen Øyvind. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå