Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøpte ett sett med felger fra Frode_E30.. Ingen problemer der i gården. Felgene var som forventet, om ikke bedre!! Jeg førte over avtalt salgs-sum pluss penger for frakt, og han sendte de rett hjem i min garasje :) Tommel opp for Frode_E30!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det NEGATIV til hallaosen!!

Betalte 200kr for en motor kontakt til E30en som han skulle sende.

Jeg har ikke fått noe kontakt og han svarer ikke på PM selv om han har lest dem.

200kr er jo jævla mye å gjøre seg til kjeltring for! Dust!

Grunnen til at jeg syter så mye for 200 spenn er at jeg trengte den

delen så jævlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kun en mellommann for en som ikke hadde bruker her inne enda. En som jeg jobbet på verksted med. Men der jobber jeg ikke lengre! Vet dette ikke er en unnskylding for noe. Har ringt han som har fangeren og skulle ha vinga, Ofte. Og han sier han skal sende den, men dette har da ikke skjedd. Men jeg skal mest sannsynlig til verkstedet (Som er et par timer unna:/) til uka. Og da skal jeg ta den med hjem og sende den så fort som mulig. Og skal sende deg sporingsnr med en gang.

Så hvis det er noe "smådeler" eller noe du kunne trenge til e28 som vi har inne. Så må du si ifra, så ser jeg ikke problemet i at du kan få det som et lite "plaster på såret"

Mvh en veldig beklagende!

kan fortsatt ikke se å ha fått den fangeren. :applause: å det etter at jeg har ringt å sendt meldinger. å du har lovet og lovet.. :^o dette holder ikke lenger. du har fått mld om at fangeren skulle være hjemme hos meg iløpet av denne uka. kommer ikke fangeren på fredag eller lørdag så går jeg til politet på mandag med alle mld du har sendt meg så får de ordne opp. enkelt og greit. nå er jeg drit lei av dette. [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...