stfoer Skrevet Oktober 28, 2010 Share Skrevet Oktober 28, 2010 Solgt deler til SST, rask og grei deal, kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 +++ til NSR, Handlet M3 front og bakfanger med alt av deksler og lister, viste seg å være noen mangler så han kjørte ens æren en god del mil for å bytte ut manglene. Kjøpte også splitter ny frontrute av ham i samme slengen Så bare positivt fra meg til Jimxd, kjøpte kondensator av ham, rask levering og godt pakket inn til Tiller, Kjøpte orginal M3 grill. ryddig og pent til Ronnyvga, Kjøpte frontlykter av ham. Rask levering og god innpakning til CandyKing, solgte bilstereo til ham og pengene var på konto allerede før jeg rakk å sende pakken til Alxz, Kjøpte Mtech ratt og det var i bedre forfatning en forventet til dreaz, kjøpte nye Brembo bremser fram og bak til en rimelig pris. Ryddig og pent til fredrikt, kjøpte M3 kanaler og bakrutesenker. Ryddig og pent til bergee, Kjøpte bagageluke av ham som var i bedre stand en forventet til ropa, Kjøpte Silver Satin ringer av ham. Rask levering til thagen2, Kjøpte M3 lister av ham. Ryddig og pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 veldig fornøyd med CLERION kjøpte turbokit av han 10 av 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eviltoy Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Tusen hjertelig takk til Hjelen for kjøpet av rutesenker til min e34 We all can trust on this guy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Kan anbefale å kjøpe av kjetilbm. Pratet med han søndag overførte penger på mandag, ble sendt tirsdag Og fikk speedometerringene på døra på onsdag Handlet baklykter av frengen tidligere i høst. Han møtte opp til avtalt tid og varen var slik han sa Kjøpte felger av dutten og det gikk smertefritt. Møtte faren min til avtalt tid og felgene var strøkne! Ikke noe negativt si om disse tre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Smertefri handel med "team bmw" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 M3 Yngve kan anbefalast. Alt etter "boka" handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Har nettop kjøpt ting av Hans Wilhelm, og Azeton Begge pakket forsvarlig og sendte pakkene med en gang betalingen var avklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Solgte M3 fanger til AlXz. Hyggelig og ordentlig kar! Kan trygt anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 7, 2010 Share Skrevet November 7, 2010 Solgte M3 fanger til AlXz. Hyggelig og ordentlig kar! Kan trygt anbefales. Evenol anbefales også! Grei kar å handle med Må også legge til disse her: Kun positivt å si, så kan fint anbefales MrAce mircoo BMWBenny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Kan anbefale Henrich Endte opp med å kjøpe noen felger av ham, som etter nøyere inspeksjon ikke stemte med oppgitt tilstand. Han har nå refundert en del av kjøpesummen siden to av felgene må rettes. Innpakkingen var derimot upåklagelig, selv Posten hadde ikke greid å fått ødelagt forsendelsen Sånt liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Anbefaler: Hyggelige karer alle 3. KingB Rannem Mr_Ussi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 handla vindusbrytara av Azeton, han sendte brytarane før pengane var overført! hyggelig fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Stor pluss til Azeton! Fikk en gir-travers gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Jeg har vært litt sløv med å komme med positive erfaringer, men jeg har fortsatt tilgode å at en handel ikke ble gjennomført tilfredsstillende. (bortsett fra Eika, og girkassen han aldri sendte) Her er ihvertfall de jeg har handlet med, bare gode erfaringer: fish prosjekt34 sammigun gkw89 Jeg vet det er mange jeg har glemt, men PM innboksen tar ikke vare på flere. Edit: Har og handlet fra sgrevskott Kan trygt anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå