Evenol Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Solgte et motorledningsnett til ///Naitsirk. Ordentlig og hyggelig fyr! Kan anbefales på det varmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Solgte noe til m-alpin. Han forhåndsbetalte 2 uker før jeg fikk det i fra ebay, må si meg fornøyd med han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Å jeg kjøpte noe av 316 som svarte til forventning så "thumbs up" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 3, 2010 Share Skrevet Desember 3, 2010 Hadde en fin handel med Evenol Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Kan anbefale ///MPower, overførte penger til han og fikk avtale varer i posten uka etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Har hatt en kjempe bra handel med mxsondre ! Han sendte varen før jeg rakk og overføre Bare positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 4, 2010 Share Skrevet Desember 4, 2010 Fikk akkurat pakke i posten fra Jørgen Lie . Norges billigste frontplate tror jeg Bare positivt! Trengte ikke stresse med å betale heller! Ordenlig fyr det her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøe Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Kjøpte et xenon kit av Niklas alt gikk smertefritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 styr unna BAUGE RACING , Svindel !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 styr unna BAUGE RACING , Svindel !! Heeelt enig! Skulle kjøpe radiator av han, han skulle egentlig ha forhåndsbetalt, men det ble jeg ikke med på, så det ble postoppkrav, ventet nå i 2 uker, pakken er fortsatt ikke kommet. Hadde jeg forhåndsbetalt så... Bauge, vær forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 styr unna BAUGE RACING , Svindel !! Heeelt enig! Skulle kjøpe radiator av han, han skulle egentlig ha forhåndsbetalt, men det ble jeg ikke med på, så det ble postoppkrav, ventet nå i 2 uker, pakken er fortsatt ikke kommet. Hadde jeg forhåndsbetalt så... Bauge! vær forsiktig! igjen, sikkert lettere for vedkomne som skriver listen om dere merker negative erfaringer med rødt og positive med grønt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Desember 5, 2010 Share Skrevet Desember 5, 2010 Kjøpte KW-coilovers av Thunegutt her på forumet. Fikk pakka fraktfritt levert gjennom ein kamerat av han, fint og reint innpakka. Meget fornøgd med delene, og skikkeleg fyr å handle med! Anbefalast på det sterke! Thorsen motorsport: Handla masse e30 deler med denne karen, som han leverte til meg i Bergen uten tillegs kost. Absolutt ein kar ein kan stole på, sånne skulle vi hatt fleire av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Abbis Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 bjornar-a er en god mann! han satt av M3 skjørt til meg i 1 mnd frem til jeg fikk lønning det kaller vi en hyggelig selger takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Desember 6, 2010 Share Skrevet Desember 6, 2010 Grønt lys til Nytern! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 7, 2010 Share Skrevet Desember 7, 2010 Performance27 kan stoles på som kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå