steffen_sandnes Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Akkuratt snakket med import firma som har sjekka litt ut for meg ang BMW import og ga med dette tilbudet... BMW 520i reg. 02/02, 125 kW, 2177 ccm, 95.000 km, 1 eier, saphirsort-metallic, ABS-bremser, servo, airbag, el. speil, el. vinduer, startsperre, klimaautomatikk del-skinn-interiør setevarme interiørlister kjørecomputer cruisekontroll multifunksjonsratt sportsratt M-sportsunderstell sportssete tåkelys midtarmelene el. takluke i glass el solrollo telefon trådløs el. solgardin bak mørk taktrekk servotronic delte baksete skipose hvite blinkelys lettmetallfelger sentrallås med fjernkontroll radio med CD-veksler xenonlys med lyktespyle regnsensor aut. avblendbart speil parktronic-system park-distance-control navigasjons-system med TV Pris 269.000 nok ferdig registrert (eks. forsikring og årsavgift) Bilen kommer direkte fra BMW forhandler. ----------------------------------- Bilder kommer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Tror ikke du skal gjøre et dårlig kjøp her. Eneste jeg ville ha pirket på var at det var delskinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 Jeg vurderer sterkt å slå til på dette... men jeg skal nok få den ned noen lapper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Delskinn og 2.2 literen er jeg meget usikker på. For ved automat og 2.2 literen, er girkassa veldig nervøs, og girer i tide og utide har jeg hørt. Er dette manuell? Hvis så, er dette også en punkt jeg ville henge meg opp i ved et evt salg senere. Har faktisk aldri hør eller sett en E39 med delskinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 husk at før 1. Juli må du betale årsavgift for hele året. bilen virket jo velutstyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 M3Cab: Den er manuell erikleppe: da er det jo bare å kjøpe den etter 1.juli og ja den virker veeldig velutstyrt.. venter forøvrig på bilder ennnå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Du sa noe der M3cab. E39 520i ble levert med stoffseter som standard og man kunne kun bestille hel skinn ved siden av. På E60 har delskinn blitt tigjengelig, sammen med hel skinn som ekstra. 2177 ccm stemmer forresten ikke. 2171 ccm er det som stemmer på 520i motoren som sitter i E39 og E60. Jeg vil nå påstå at jeg syntes at automatgiret fungerer utmerket med motoren som jeg har, så du trenger ikke være bekymret for at det er automatgir. E39 520i har forresten en egenvekt på 1570kg og er utrystet med en 2,2 liters rekke6 på 170 hk ved 6250 O/min og 210 Nm ved 3500 O/min. På grunn av den høye vekten går 0-100 km/t unna på 9,1 sekunder med manuel gir og 10,2 sekunder med automatgir. Toppfarten er 226 km/t med manuel og 220 km/t med automat. Til sammenlikning har E60 520i med samme motor 170 hk ved 6.100 O/min og 210 Nm ved 3.500 O/min. Med en egenvekt på 1485 kg gjør den unna 0-100 km/t på 9,0 sekunder med manuel og 9,9 sekunder med automat. Toppfarten er 230 km/t med manuel og 226 km/t med automat. Ta å undersøk om hva slags setetrekk det er på setene. Kan være fort gjort å få en bil med stoff interiør... Hvis du har penger nok og det sitter delskinn på det, så kan du bytte interiør i Tyskland for ca 8000 nkr. ekstra. Lykke til med kjøp. Sleng ut masse bilder om det blir noe av . Det hørtes ut som en meget velutstyrt bil, så du vil nok få masse gleder av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Ser ut som en meget pen og velholdt bil. Ble det virkelig levert delskinn? iht. min E39 facelift katalog for BMW ble det nemlig ikke levert delskinn. Kan jo hende at det ble levert i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Juni 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2006 Hvordan er GPSen i E39 kontra de man kjøper i butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Hvordan da tenker du på? Har en garmin på størrelse som Nokia 6680 og den fungerer utmerket. Kostet ca 5000. Tale, kart. etc. Med navigasjonssystemet i E39 har man talemaskin som gir kjørehenvisninger. Supplerende informasjon vises på skjermen som retningspiler eller overdiktskart. I tillegg kan systemet gi opplysninger som for eksempel serverdigheter og hoteller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 3, 2006 Share Skrevet Juni 3, 2006 Det ser ut som et godt kjøp steffen_sandnes Hvor mye koster denne bilen i Tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå