Saltkjelen Skrevet Juni 6, 2006 Share Skrevet Juni 6, 2006 He-he. Ford har laget mye bra, men mye dårlig også. Har selv en pendlerbil, 82 Fiesta 1,1. Den har passer 350 000 km uten tekniske problemer. Bilen går og går og den startet faktisk med 20-25 minus på hytta i vinter. Ikke verst - godt frem kommer den seg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 He-he. Ford har laget mye bra, men mye dårlig også. Har selv en pendlerbil, 82 Fiesta 1,1. Den har passer 350 000 km uten tekniske problemer. Bilen går og går og den startet faktisk med 20-25 minus på hytta i vinter. Ikke verst - godt frem kommer den seg også Har en 83 Fiesta 1,1l Jeg også (Mk1). God bil som ikke kan klages på. Har justert ventilene på den, men den tikker som faen fordi Er ikke rart Ford bruker olje. Når jeg skulle overhale toppen på fiesta'n min og skifte ventilforinger så så jeg til min store overraskelse når jeg tok av fjærene at de var jo borte Enten var de knust i 3 biter og lå inni fjæra, ellers så sto de helt opp i toppen slik at oljen bare kunne renne under Ble fin farge på eksosen etter byttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå