John H Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Mine klarglasslykter fra JOM på gamlebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Mener det er Inpro sine dette og, kjøpt hos OS. bilen er e30.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Jeg har montert CCFL-ringer kjøpt på ebay.com Veldig fornøyd, og billig var det også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mgsninja Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Gen6 CCFL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 Flotte greier dette! Utrolig flott med AE det er sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 In.pro: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Predator Chromium DDE 6000k: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Engelsken min er ikke helt go, så jeg vet ikke hva disse heter men dette sto nu på den siden jeg var på (http://www.jonsibal.com/exterior.html) Smoked Front Signals European Ellipsoids Headlights European Tailights Rear Fog Lights Fully Adjustable HID Kit (4300k-10,000k) 1st E39 Angel Eyes Conversion on any E36 Updated to UMNITZA Angel Eye AfterGlow effect for Ellipsoids Ion Yellow city lights '98 Euro Side Markers vet du hvor man får tak i de ringene på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Samme som Mr.Stream. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Jeg vil også være med! CCFL fra Ebay: Sorte FK + Xenon fra dybvik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Jeg vurderer og kjøpe angeleyes og jeg vet at det er mange andre der ute som prioriterer dette høyt på handle listen sin om det ikke allerede er handlet inn og montert på!(Forkortet noe...) Et lite tips; Det er smak og behag, men jeg synes nå lyktene fra Hella og Sonar ser ut som om de sitter opp/ned... Ringfestet vender nedover i lykten og gjør så lyktene ser kårni ut i forhold til originalt (på 5-serien E39 / X5 etc.) hvor dette festet ikke er der. Bilen ser jo nesten litt overrasket ut i fronten med det festet i lyktebunnen... Jeg så på bildene at det er mange andre som ikke har dette "Hella-festet" (har også sett det på ekstralysene deres) og da hadde jeg iallefall helt klart brukt et av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royendre Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 her e mitt bidrag trykk på bildet for å forstørre d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 ingen som vet hvor man får tak i de som står på den sorte e36'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Det står jo der, www.umnitza.com. Er vel egentlig samme som flere andre her har, bare at den trolig har høyere styrke så de blir mer blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Det står jo der, www.umnitza.com. Er vel egentlig samme som flere andre her har, bare at den trolig har høyere styrke så de blir mer blå. Det var der jeg kjøpte mine. Kom på rett over 1600,- ferdig levert og tollet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå