Mikaelft Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Kjøpt fra Ebay, tror det er FK. Chrome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 OT egentlig, men når man kjøper FK sine AE-lykter, får man med blinklysene eller må man kjøpe disse utenom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 Sorte FK-lykter.... (fra siden ser man at det kun er tre vanlige parklys pærer i hver ring ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 OT egentlig, men når man kjøper FK sine AE-lykter, får man med blinklysene eller må man kjøpe disse utenom? Varierer, sett at de fleste selger både med og uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 In Pro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 OT egentlig, men når man kjøper FK sine AE-lykter, får man med blinklysene eller må man kjøpe disse utenom? Jeg fikk med mine blinkers.. alt kostet rundt 2300,- med frakt og sånt. www.ebay.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 e34 med inpro AE bestilt fra koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juli 2, 2006 Share Skrevet Juli 2, 2006 InPro angeleyes og blinklysa er FK tror jeg. Analex: har du bytta pærer i InPro lyktene dine eller? mine lyser ikke halparten så sterkt engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Juli 3, 2006 Share Skrevet Juli 3, 2006 Nei, det er bare bildet som ble slik pga. lang lukketid tror jeg. I dagslys vises det nesten ikke. Her er lysene faktisk på, men med et annet kamera og lysforhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 CCFL ringer fra ebay.. Dårlig bilde.. Tatt med mobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duÅ Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 FK med sort bakrunn... meget fornøyd me lyktene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Predator Chromium DDE 6000k: slike har eg og....flotte med Xenon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 slike har eg og....flotte med Xenon! Hehe. Ja det er de nok tenker jeg. Vanlige hovedlys blir vanvittig gule sammen med disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Hm, hvor kjøper man xenon angeleyes? Xenon i ringene? Finnes det konverteringskit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juli 9, 2006 Share Skrevet Juli 9, 2006 Øhm... Når folk sier "xenon"... snakker vi da med ballaster som kjører startstrømmen opp til 23 000v eller snakker vi tegneserie xenon? Dvs, -fake-? "Hvitt", men ikke -hvitt- lys som på xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå