bimmerdude Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Det er ikke stoffinteriør. Det er Velour! Velour er på mange måter mye bedre enn skinn. Har samme type seter i min bil og det er bedre enn skinn etter min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Jo, men ikke noe som vil trekke opp i verdi Klima er ikke feil når bilen har 40 grader etter å stått i sola på sommeren.. Og stor kjørekomputer er noe for seg selv. Digitalt speedometer, digital bensin forbruk, digitalt bensintank måler, digitalt volt målet, og seff det stander som er på den før du har "unlocka" BC`n. Den viser også reèl fart på det digitale/kjørekomputeren, analoge nåla står ihvertfall noen få km /t høyere . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steff Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Jo, men ikke noe som vil trekke opp i verdi Mener du virkelig at klima ikke trekker bilens verdi opp? Jaha..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Hva trekker egentlig verdien på en E36 opp..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Hva trekker egentlig verdien på en E36 opp..? at det er en m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Jo, men ikke noe som vil trekke opp i verdi Mener du virkelig at klima ikke trekker bilens verdi opp? Jaha..! Ikke på en så gammel bil, nei, jeg synes ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Klima er en ting som er stress / dyrt å ettermontere, så hvis man vil ha det er det vel en ting som trekker prisen opp. Interiør, fangere, felger osv er jo mye lettere å bytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Hva trekker egentlig verdien på en E36 opp..? I dag små 6-8 år etter at den ble erstattet av E46... at den er original eller generelt veldig godt vedlikeholdt og med en relativt lav kilometerstand... ... Det er nesten mer interessant å spørre hva som trekker verdien ned på en E36... for det er ganske mye... På den annen side... E30 begynner jo så smått å få sin renessanse... så bare E36 blir noen år eldre blir den nok en klassiker med tiden den også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 Alt kommer jo an på kjøper, noen liker masse plastikk og andre vil ha klima og automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 I følge min liste er listeprisen på denne bilen pr. i dag ca.120.000,- Om rette kjøper kommer så får han nok det. Hadde den stått hos en bilforhandler så hadde den garantert blitt solgt for den prisen. 170.000,- er altså 50K for mye, men å påstå at denne bilen ikke er verdt mer enn 70K blir bare fjas! Og selvfølgelig trekker klima opp. At noen kan påstå noe slikt som at klima ikke utgjør noe på prisen forteller meg bare at de rett og slett ikke har peiling på dagens bilmarked! Skjerpings folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 At noen kan påstå noe slikt som at klima ikke utgjør noe på prisen forteller meg bare at de rett og slett ikke har peiling på dagens bilmarked! Skjerpings folkens!! Du leste ikke hva jeg skrev. Jeg skrev at på E36, og spesielt ikke på en 320iA, tror jeg ikke dette vil ha noen nevneverdig betydning for kjøper. For hvem kjøper E36 idag? Ikke folk over 35 iaf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Folk under 35 bryr seg ikke om de dauer av varme altså..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 hagenisse, en som skal ha ungdomsbil idag gir blanke om bilen har klima vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Jeg gjorde ikke, men jeg er kanskje ikke så typisk ungdom heller. Jeg ville aldri kjøpt en bil uten klima med mindre den også manglet tak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 At noen kan påstå noe slikt som at klima ikke utgjør noe på prisen forteller meg bare at de rett og slett ikke har peiling på dagens bilmarked! Skjerpings folkens!! Du leste ikke hva jeg skrev. Jeg skrev at på E36, og spesielt ikke på en 320iA, tror jeg ikke dette vil ha noen nevneverdig betydning for kjøper. For hvem kjøper E36 idag? Ikke folk over 35 iaf. Uansett om kjøper er 20 eller 40 år så har klima positiv innvirkning på prisen. Greit at du ikke vil forstå dette, men sånn er det nå engang. Og du er nok på villspor dersom du tror det ikke finnest folk over 35 som kjøper E36. Det er faktisk mange over 35 som kjører E36, og mange som kjøper. Det er tross alt en pen bil med gode kjøreegenskaper. Denne var dessuten helt plastikkfri og original, noe som for de litt "eldre" kjøperne er bare positivt. PS! Jeg jobber i bilbransjen, og har hold for mine påstander. Dine påstander virker, beklageligvis, til å være mer plukket ut av luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå