M6 Bjørn Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Haha jeg er over 35 og kjører E36,er jeg en gammel råner da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Du har ikke akkurat en 320 da Snakk om å komme med dårlige eksempler, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 For en diskusjon... ... Jeg kjøpte min tidligere originale E36 323i (1997) da jeg var 36 år gammel... og nå er jeg 39 år gammel og kjører en original E46 318dT (2003)... ergo er jeg selvfølgelig en gammel råner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Man må da ha litt ironi i en i ellers grå hverdag haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 ergo er jeg selvfølgelig en gammel råner... Nei, du er bare gammel.. Klima er selvsagt ett stort pluss for de aller fleste som er på jakt etter en ny bil. Denne bilen er mer lettsolgt enn en uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Juni 21, 2006 Share Skrevet Juni 21, 2006 Pha.. gruer meg til å selge bilen.. har vel tapt seg så mye i verdi at jeg må vel betale kjøper for å ta den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Uffda, har har jeg vel driti på draget nå da -- kjøpte meg nettopp en 96' E36 320i Coupe Automat, 6'er, for 90k, gått 114000 m/klima (++). Er ingen "sportsfører", og daglig bruk innebærer en del køkjøring. Automat var jeg usikker på men angrer ikke. Coupe var ikke ett hinder (snarere tvert i mot for min del, utseendemessig). Bilen var kun voksenkjørt og i god stand, ingen rust. Når jeg leser innleggene over lurer jeg på om jeg heller burde ha lappa rust på den gamle askånaen! Nope, nå _gleder_ jeg meg til hver gang jeg setter meg i bilen -- før var det ett ork. Edit: Glemte å nevne at jeg er 35, og for første gang har jeg en bil, om enn ikke akkurat oversportslig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Møtte ett eldre ektepar i en strøken E36 coupe av ett eller annet slag, og dem gliste fra øret til øret i det dem kjørte ut. Bilen kler folk flest mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongglenn Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 det går ikke ann da.. kan han skal sikkert ha 70k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå