Stonescream Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 mora kommer med steikepanna og ett par karer blir røde over baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 hehe. det e eiarn av huset som burner. den står i grøfta nu klar for skrotings! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Tøft men....Hvorfor i HÆLVETTE skroter han den? (unnskyld språket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Er sikkert for gammal jeg for forstår ikke helt hva poenget er... Jeg er 18 og skjønner ikke vitsen heller så går nok ikke på alderen gitt Det der er rett og slett harry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Årets topic? Slik kjøring man kan bedrive på bondelandet, uten politi i mils omkrets Harry musikk ver det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 fyr som gjor det e 38år. fette gal. han som bor dær. driv å bygge opp cossia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Fritidsproblemer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Jeg er 18 og skjønner ikke vitsen heller så går nok ikke på alderen gitt WinkDet der er rett og slett harry! Mye vi ikke skjønner. Dessuten er det gøy og være harry!! Synd ikke alle har råd til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Ja, de Granada'ene og Sierra'ene jeg ser på Shell må være dritdyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Når du har herpa et dusin av dem på en helg, så begynner det og dra på seg. Vet du at jeg føler meg mer harry i cabben enn hva jeg gjør på sykkel! Kommer aldri til og svikte BMW. Men takket være en haug med snørrunger som er født med kroner mellom fingra, så har bmw'n blitt et offer for idioter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini_me Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 JEG syns at filmen var tøff, ted er hva jeg kaller BURRNING.. men det er jo leit at det tok livet av bilen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Stakkars veibane.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Filmen var kul den. Samma pokker hur bil det er!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Syntes filmen var kjedelig og unødvendig jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå