Arimanni Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Godt våren er komme Berre synd eg har automatkasse og ikkje klara det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Berre synd eg har automatkasse og ikkje klara det der Større motor!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Var desse pengane da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Filmen i seg sjøl var dødens kjedlig. Folk skal få lov til å pine bilene de kjører akkuratt som de vil, bare det ikke er min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Jeg kjørte over der idag, veien ser ikke ut enda En kompis som fortalte om stuntet for noen dager siden, men var jo ikke klar over at det lå på nettet Litt artig oppi det hele... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuJu Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 syns det e rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Hvis du har en bil som ikke tåler det der en gang,så er ikke bilen verdt å ha.Syns det er helt greit at det blir svidd litt gummi i norges land jeg.Flere filmer ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå