Tore Diesel Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Har akkurat fått sota vinduene mine, uten siderutene foran. Har gjort det for ungene sin del, med tanke på mindre varme og sollys inn bak. Synes selv at det ser ganske greit ut. Skal være skikkelig film, og fikk 5 års garanti med på kjøpet. Hva synes dere? (Skal prøve å ta litt bedre bilder en dag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Har tenkt å gjøre det samme. Får man godkjent dette, evnt, mangellapp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Så jo bra ut det der! Soting er godkjent på alle ruter bortsett fra framdører og frontvinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Ja dette ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Dette ble virkelig bra og satt som skudd på din sølvgråe E39. Får jeg spørre om hva du betalte for sotingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen* Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Ville tatt den lyseste sotinga rundt om jeg. Det blir kjempe pent og ganske mørkt. Men når du ser på en rute så ser den ikke sota ut... Har ei vennine som har gjort dette, har kjørt med det i 4 år og ikke blitt tatt for det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 Dette ble virkelig bra og satt som skudd på din sølvgråe E39. Får jeg spørre om hva du betalte for sotingen? Takk for d Betalte 4 for dette. Normalprisen der i gården var visst 5, men han som gjorde dette kjøpte gamlehuset mitt, så jeg fikk litt fratrekk for d. (Dette var da for totalt 7 ruter, med de små i sidedørene bak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 Ville tatt den lyseste sotinga rundt om jeg. Det blir kjempe pent og ganske mørkt. Men når du ser på en rute så ser den ikke sota ut... Har ei vennine som har gjort dette, har kjørt med det i 4 år og ikke blitt tatt for det;) Fikk se på en stasjonsvogn med den lyseste typen sotinga rundt om, før jeg bestemte meg for hvilken sotingsgrad jeg skulle ha. Den typen var hvertfall for lys for mitt bruk, da jeg ikke gjør dette på grunn av utseende, men på grunn av lys og varmeinnslipp. Jeg synes faktisk den typen film var for lys til at det i hele tatt var verdt det, i og med at jeg har tonede vinduer fra før. Målet var å slippe solgardin eller slike irriterende sugekopp-effekter som ungene piller av. Dessuten så tar jeg ikke sjansen på å betale flere lapper for noe jeg kanskje må slite av i neste trafikkontroll, fordi jeg treffer på en purk som har en dårlig dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tore Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 bli skikkelig fint, har så lyst på soting selv. men får tiden er jeg "short" på penger.. hvor mange prosent er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 Er ikke sikker på hvor mange prosent det er, men lurer på om det står på garantibeviset jeg fikk med. Skal se om jeg finner det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Det ble en ganske lekker soting dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Fint ble det! gode greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Ble konge dette, syns du har fått en god pris på soting av 7 ruter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 det er forresten ikkel lov til å sote bakruta lenger heller.. betalte 240,- for sotinga mi jeg og må si jeg er ganske fornøyd med den.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 det er forresten ikkel lov til å sote bakruta lenger heller.. Det er lov å sote bakruta just so you know it § 31-1. Generelt om vindu 3. Vindu skal være tilstrekkelig solid og godt gjennomsiktig fra begge sider. Det må være slik utført at gjenstander som sees gjennom det ikke blir forvrengt. Det samme gjelder for vindskjerm som fører skal se gjennom. Som solfilter godtas svakt farget glass som ikke gir større reduksjon av lysgjennomslipp enn angitt i den amerikanske standarden ASA Z-26.1 - 1966, July 15 1966. Andre former for solfilter som f.eks. påsprøytet eller påklebet film tillates ikke på noen del av vinduene som fører skal ha sikt gjennom (frontvindu og sidevinduer foran). Utrykningskjøretøys blå lys skal i alle tilfelle kunne ses gjennom bakvindu i motorvogn hvor innvendig speil kreves. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå