Saltkjelen Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Jeg skal love deg at de 3000 kronene har ikke så mye å si når du har kollidert. Da er du kjempe glad for at du la på 3000 å kjøpte deg et ratt med airbag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 Ja når du sier det på den måten så. Men du skjønner hva jeg mener. F... at det ikker er en mini airbag i de momo rattenen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 He-he, skjønner ! Noen ganger må man vel velge sikkerhet fremfor utseende. Det er selvfølgelig opp til hver enkelt, men jeg ville prioritert sikkerheten først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 Yes da. Men et spørsmål til før alle legger seg:) Finnes det egentlig mindre bmw ratt. Noe alla 35cm i diameter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Hva med en av disse? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=35 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 kan jo altids kjøpe et pent brukt m-ratt da. de finner du vel fra ca 2000,- og oppover. jeg kjøpte mitt på ebay for litt over 3000,- og er storfornøyd med det. var vertfall en stor forbedring iforhold til det orginale 4-eikede rattet. dette rattet har en diameter på ca 37cm. visst du er ute etter et mindre ratt så har raid mange ratt med airbag som sikkert passer e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 Jeg har vel ratt nr 2 der. Det er jo det største. Men kanskje en mulighet å gå for det nr 1. Det var jo litt mindre i diameter. Det fineste er jo selvfølgelig originalt bmw-ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hannepanne Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Dette går kanskje litt utenfor tråden men prøver meg alikevel! Går det ann å trekke om rattet? Begynner å bli litt slitt øverst... Eller er det kanskje rimeligst å bytte hele greia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 www.autopower.se Er mye brukte ratt her å få kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Dette er iaf det minste org rattet jeg kjenner til (ikke airbag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå