ovex Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Tror jeg fikk det til så ut som de fant ut hvor jeg bor automatisk.. genial side. edit: å pokker har landa i norway iowa?? ...mega!!! hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Og ettersom jeg fant Lena burde det meste være å finne der.. Til og med Lensbygda stod jo på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Eg fant et lite vindu der eg kunne zoome inn og fine gata der eg bur. Når eg klikket der, satte markøren seg på riktig adresse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Da har jeg også retta på markøren. Rart ikke Lørenskog sto der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Det er nok mye pga Ø'en tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Done Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 ja, da var jeg inne også... fant jaggu brumunddal gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 jeg har nu adda meg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Fortfarande den enda tjejen.. Men, men Ble plassert litt ute i skogen jeg da, men det ble hvertfall riktig stedsnavn så det får gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 Forøvrig morsom funksjon å trykke på "Hyb", da får man opp Google Earth-kartene, med virkelige satellittbilder. I tillegg kan man som andre har nevnt gå på "Edit" på eget kartmerke, og zoome inn og faktisk plassere markeren akkurat på huset om man så vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bzzlink Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 jess da er jeg lagt til å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Jepp, inne (Treff i drm distriktet hadde vært topp). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Så er det plantet et flagg i Danmark også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Done Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå