antiloop Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Har vært å testet den nå i dag og det ser ut til det blir kjøp! Gikk bedre enn hva jeg trodde med automat. Meget spesiell farge på den! Veldig mørk blå metalic farge! På avstand ser den ut som den er sort! Det var også navi på denne men ingen "stor navi" med 16/9 men det kan fint skaffes på Ebay ser jeg til rimelig pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Det var også navi på denne men ingen "stor navi" med 16/9 men det kan fint skaffes på Ebay ser jeg til rimelig pris.. Hva slags navi er det i bilen nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Becker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Pen bil med pene felger ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 har nettopp kommet hjem etter å ha kjørt 2002 bmw 320dat! KONGEBIL!!! En kompis av meg handlet i går.... 86000 på telleren, skinn, multifunksjonratt, kjørecomp, og diverse... (Ikke navigasjon) men en forholdsvis bra utstyrt bil. Han betalte 249000 inkl. registrering (Privat selger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Pen bil med pene felger ihvertfall! Hvis det blir kjøp så blir det mest sannsynlig 18" i samme type felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 har nettopp kommet hjem etter å ha kjørt 2002 bmw 320dat!KONGEBIL!!! En kompis av meg handlet i går.... 86000 på telleren, skinn, multifunksjonratt, kjørecomp, og diverse... (Ikke navigasjon) men en forholdsvis bra utstyrt bil. Han betalte 249000 inkl. registrering (Privat selger) Var dette en vanlig 320 DAT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Hva mener du med vanlig? 320 diesel, 150 hk, automat (Steptronic eller hva det heter), touring! Svart med hvite blinklys, originale 16" felger og ellers helt original! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hva mener du med vanlig? 320 diesel, 150 hk, automat (Steptronic eller hva det heter), touring! Svart med hvite blinklys, originale 16" felger og ellers helt original! Trodde kanskje det var en M-Sport utgave til veldig god pris han hadde kjøpt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Nei det er ikke M-fangere/felger osv.... Går ut ifra at det er en vanlig! Kanskje M-understell fordi den er en del stivere enn min 318! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Pene biler ja, kunne tenkt meg en 3 serie touring selv. Med M-fangere og pene hjul er det ikke akkurat en stygg bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 Pene biler ja, kunne tenkt meg en 3 serie touring selv. Med M-fangere og pene hjul er det ikke akkurat en stygg bil Får stikke innom deg en dag så du får prøve bilen etter at jeg har kjøpt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 Enda et bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Jeg liker ikke når de bakerste vinduene er så sotet som på dette bildet... det gir for mye varebilpreg. Ellers en fin bil selvom felgene i dag virker litt gammelmodige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Jeg liker ikke når de bakerste vinduene er så sotet som på dette bildet... Det sier jeg meg enig i, men det ser ut som en flott BMW ellers . Ser også ut som det er samme farge som på min Touring, Orientblau metallic, fargekode 317/5 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå