antiloop Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 Ja ser ut til å være samme farge! Vurderer å kjøpe til Chrom lister rundt vinduene Noen som vet hvor det kan skaffes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 ja, nydelige biler dette her! Orientblå er en av de mer "riktige" fargene mener nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 Jeg liker ikke når de bakerste vinduene er så sotet som på dette bildet... det gir for mye varebilpreg. Ellers en fin bil selvom felgene i dag virker litt gammelmodige... Jeg synes disse felgene til m sport modellen passer bilen helt fortreffelig, kunne godt ha vært 18" som standard! Ser GS har de i 18" med litt annen farge, ser ut som chrom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Fine felger ja. .. Er vel original felgen som fulgte med M-pakken? GS har jo også de Hartge replica felgene som er ganske pene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 Pene felger det der også! Hvor store er de på bildet, 17"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 De på bildet er 19". mortena her på forumet sin bil http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... hlight=bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2006 Har lyst på slike også om det blir kjøp av bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 så tidligere i tråden ang. E46 touring på 19" BBS CH... har bilde av en her som har ligget til salgs i en evighet.. uten rails, 330xd org. høyde på 19"..... bedøm selv, men her er hvertfall annonsen med bilder.. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=1&tot=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 Blir seende dumt ut uten senking synes jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 synes jeg også.. skal den ikke senkes, burde den blitt kjørende på org. 17" den blir levert med.... men men.. smak og behag kanskje.. ville hatt på rails jeg, senket og byttet til andre vinduer! ser ut som en brødbil med de der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2006 Planene om å kjøpe 320 dat er skrinlagt! Blir kjøp av en 523iA m-sport i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 gratulerer! men hvor er M-pakken?? ser et M-ratt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2006 Innvendig M-pakke på denne + m sport senking! Blir å fikse den selv utvendig med M detaljer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 7, 2006 Share Skrevet Juli 7, 2006 blir fint! E39 er fine biler...! gratulerer masse hvertfall og ser frem til å følge tråden om bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2006 Blir vel startet en ny tråd da! Skal skifte alle lyktene på den i første omgang, m fanger og den lille listen på luka skal jeg ha + felger! Kjører ganske diskre tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå