compact Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 hvilket bilmerke ville du ha hatt hvis det ikke skulle vært BMW?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Tror jeg hadde valt Audi eller noe Japansk, Men skjer nok ikke, kommer nok alltid til å ha Bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Tja.. Det finnes mange fine biler utenom BMW. Utenom BMW kunne jeg tenkt meg Jaguar, Range Rover, Volvo (XC90), Ford (Mustang, F150 Lightning), Dodge, Chevrolet, GMC, Infinity, Hummer.. Med flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 hm... Porsche, kanskje VAG, Alfa Romeo, men mest sannsynlig en eller annen europeisk eller kanskje til nøds en amerikaner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Alfa, eller noe amerikansk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 det skulle ivertfall vært noe med bakhjulskrekk eller 4hjulskrekk kan ikke ha grevlingbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 volvo v70.. eller noen anna volvo av nyere type..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 det skulle ivertfall vært noe med bakhjulskrekk eller 4hjulskrekk kan ikke ha grevlingbil hehe enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Audi eller VW kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Rolls Royce, Bentley, Jaguar, Aston Martin, TVR og Marcos. Absolutt ikke noe americansk shit.. kunne kanskje hatt en Subaru Prodrive som bøllebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Rolls Royce, Bentley, Jaguar, Aston Martin, TVR og Marcos. Absolutt ikke noe americansk shit..kunne kanskje hatt en Subaru Prodrive som bøllebil.. Har du penger til å kjøpe noen av de bilene? Hvorfor har du sykkel da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Antakelig Audi, Quattro. Liker veien Audi har gått på designdelen Alfa appelerer litt også... Det meste med trekk på bakhjula! En småsint plastrakett fra østen hadde heller ikke vært å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Hadde sikkert kjøpt meg 200sx om ikke BMW fantes. spesielt S14a er fine biler. Men så lenge BMW finnes så blir det nok alltid BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR.H Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Porsche 993 TURBO RUF, 911 TURBO, 996 TURBO, Honda S2000. Har kjørt alle, men 993 Turbo som er favoritt......... Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 En Toyota av et slag muligens... (Celica...MR2) Og Skoda Octavia RS! Mye bil for pengene! Hadde jeg hatt råd ville det helt klart ha blitt en Lexus IS 200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå