Gå til innhold

om det ikke skulle ha vært BMW

compact
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå får jeg sikkert noen komentarer. Men jeg falt helt for den nye Ford Focus ST170 da jeg hadde en inne på jobb for alarmmontering. Og ja jeg hadde nok valgt den med den sprelske oransjfargen.

Eller så er drømmen å en gang få meg en pen Porsche 993 som kosebil. Bare jeg får meg penger nok og garasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riskoker ala celica, mr2, 200sx. Og SAAB står høyt :)

IS200 er også høyt oppe!

Men etter å ha kjørt bmw med sekser så må jeg si at jeg ble littebittegrann frelst :)

riskoker er vel fint, men hav er så bra med en saab???

er litt trangsynt i forhold til saab :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder bare ta med biler som er nogenlunde oppnåelige med tanke på pris.

Pickup: Dodge Ram (ingen lager pickup som amerikanerne)

Jeep: Jeep Cj7 (gammel men morsom)

Sportsbil: Nissan 200sx, Honda s2000, Porche 993 og Boxter (mye bra fra japan og tyskland selvfølgelig)

Personbil: MB E-klasse (komfort kongen)

Har ikke fobi mot amerikanske eller japanske biler, så lenge det ikke er snakk om kjedelige biler som Toyota Corolla, Mazda 626 etc. Fra USA kommer det mye kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riskoker ala celica, mr2, 200sx. Og SAAB står høyt :)

IS200 er også høyt oppe!

Men etter å ha kjørt bmw med sekser så må jeg si at jeg ble littebittegrann frelst :)

riskoker er vel fint, men hav er så bra med en saab???

er litt trangsynt i forhold til saab :roll:

Saab turbo, oooh I say, ooo :) Har enda ikke kjørt det (regner med å prøvekjøre en 94 900 turbo coupe iløpet av uken, 185hk originalt, chippes lett til 230++)

Det er noe med at ALLE forbinder det med en gubbebil, men når man da har 200hk+ og flekker forbi kiddsa i sine "sportsbiler", tror det gjør noe med livet :P

Neida.. Men jeg har hatt sansen for SAAB siden fadern kjøpte det for flere år tilbake. Gamle 900 Aero er fortsatt høyt oppe på lista over biler jeg ønsker å eie en gang :) Er ikke så mange som skjønner meg i vennekretsen heller da....

Men utrykket "Sleeper" kommer ivertfall til sin rett ;)

EDIT: Link til tunig, for å vise litt av potensiale. Men understelle og slikt må nok også oppgraderes, da jeg regner med(og har hørt) at dette er veldig soft satt opp :)http://www.nordictuning.se/main.php?tun ... sub_page=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...