Gå til innhold

Få av 740 merket

NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg brukte:

- avfettning

- oppvarming med hårtørker (ikke varm nok til å skade lakken)

- en kniv til å vippe av bokstavene (jeg brukte en leatherman)

- en "skarp" hard plastikkdings

Varm opp bokstavene og ta på avfettning. Så bruker du en kniv og har en klut mellom lakken og kniven for å vippe med. Dette går ikke RETT av, så hopp mellom hårtørker og vipping av bokstavene.

Når alle bokstavene er av, så er det igjen litt sorte gummirester fra under bokstavene på lakken. Jeg brukte da en plastikkdings for å ta bort det sorte, hvorpå jeg også brukte avfettning.

Når det meste er borte, så har du siluetten av bokstavene igjen. Disse tar du bort ved å polere på området. Det går kanskje ikke bort straks, men det går bort.

Hos meg, så -kan- støv etterhvert (ihvertfall dagene etterpå) gjøre at man ser siluettene igjen. dette blir borte når du polerer nok en gang.

Voila, bokstavene borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte:

- avfettning

- oppvarming med hårtørker (ikke varm nok til å skade lakken)

- en kniv til å vippe av bokstavene (jeg brukte en leatherman)

- en "skarp" hard plastikkdings

Varm opp bokstavene og ta på avfettning. Så bruker du en kniv og har en klut mellom lakken og kniven for å vippe med. Dette går ikke RETT av, så hopp mellom hårtørker og vipping av bokstavene.

Når alle bokstavene er av, så er det igjen litt sorte gummirester fra under bokstavene på lakken. Jeg brukte da en plastikkdings for å ta bort det sorte, hvorpå jeg også brukte avfettning.

Når det meste er borte, så har du siluetten av bokstavene igjen. Disse tar du bort ved å polere på området. Det går kanskje ikke bort straks, men det går bort.

Hos meg, så -kan- støv etterhvert (ihvertfall dagene etterpå) gjøre at man ser siluettene igjen. dette blir borte når du polerer nok en gang.

Voila, bokstavene borte!

Ok, tusen takk :D Får prøve det da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er litt "redd" for å bruke kniv eller syntes det er litt vanskelig å få gjort det ordentlig, så kanskje prøv det som andre har hatt suksesshistorier med: tanntråd og hårtørker. :) (som Mr. Stream nevner, altså)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...